
بزرگترین مشکل برای افرادی که فروش غیر حضوری دارند، جلب اعتماد مشتریان است. برای حل این مشکل، باید اطلاعات کاملی از محصولات، به مشتریان ارائه نمائیم، چون محصولات را از نزدیک مشاهده نمیکنند و برخی از کانالهای کلاهبردار، اعتماد آنها را از بین برده اند، جلب اعتماد مشتریان، بسیار دشوار است. مشکل دیگر، مربوط به کمبود سرمایه است. متاسفانه برخی از ارگان ها، هیچ گونه حمایتی از ما، انجام نمیدهند. پیشنهاد بنده، این است که غرفههایی ایجاد شود تا محصولات را به صورت حضوری، به مشتریان ارائه دهند.
رسانه، میتواند با به کارگیری اساتید فضای مجازی، اطلاعات لازم را به علاقهمندان ارائه نماید.
عهدیه سادات مدرسی فر، مدیر مجتمع فنی آموزشی و مرکز مشاوره هدف سازان و رئیس انجمن صنفی هتل داری تهران:
مصطفی کرم، مدیر و مربی باشگاه فوتبال سبز پوشان:
محمدعلی نوروزی، مدیر شرکت رزین های مهندسی ویژن: