
بزرگترین مشکل برای افرادی که فروش غیر حضوری دارند، جلب اعتماد مشتریان است. برای حل این مشکل، باید اطلاعات کاملی از محصولات، به مشتریان ارائه نمائیم، چون محصولات را از نزدیک مشاهده نمیکنند و برخی از کانالهای کلاهبردار، اعتماد آنها را از بین برده اند، جلب اعتماد مشتریان، بسیار دشوار است. مشکل دیگر، مربوط به کمبود سرمایه است. متاسفانه برخی از ارگان ها، هیچ گونه حمایتی از ما، انجام نمیدهند. پیشنهاد بنده، این است که غرفههایی ایجاد شود تا محصولات را به صورت حضوری، به مشتریان ارائه دهند.
رسانه، میتواند با به کارگیری اساتید فضای مجازی، اطلاعات لازم را به علاقهمندان ارائه نماید.
مهندس امید رحمانی، موسس و مدیر استودیو معماریOR تاکید کرد:
مهندس حمیدرضا تیزفهم، مدیر مجموعه آبادگران خاک راسوند:
بهاره هندیجانی، کارشناس تغذیه:
علی عبدی، موسس و امیر حسین آزاده، مربی باشگاه میعاد ستارگان غرب: