نشست فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با "بانوان" در راستای تبیین ابعاد انتخابات و انتخاب اصلح

چهارشنبه ۳۰ خردادماه۱۴۰۳، نشست تبیینی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با
چهارشنبه ۳۰ خردادماه۱۴۰۳، نشست تبیینی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ با "بانوان" در راستای روشنگری ابعاد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۴۵

به گزارش خبرنگار جام جم البرز از ساوجبلاغ،محمدرضا البرزی در این نشست با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه والای زن و مادر در اجتماع و خانواده، گفت: زنان ما بعنوان تاثیرگذارترین قشر در جامعه نقش بی بدیلی را داشته و مادران نیز محوری‌ترین نقش خانواده را بعهده دارند که از حضرت فاطمه زهرا سلام الله علی‌ها الگو گرفته اند.
وی افزود: من به شما اطمینان می‌دهم که امروز هیچ خطری مرز‌های جغرافیایی ما را تهدید نمی‌کند، الّا اینکه دشمنان امیدوارند از طریق رسانه‌های دیداری و شنیداری، حمله اعتقادی و فرهنگی خود را برای تاثیرگذاری در خانواده‌ها عملی نمایند و مردم کشور ما را تحت تاثیر خود قرار دهند.
دکترالبرزی تصریح کرد: رسانه‌های دشمن تلاش می‌کنند تا سه سال خدمات نورانی و مشعشع آیت الله رئیسی را ضعیف جلوه دهند و حتی برخی چنان تلاش می‌کنند تا افرادی سر کار بیایند که دوباره اتفاقاتی همچون رکود در اقتصاد، بیکاری جوانان، تعطیلی کارخانه‌ها، رکود در ساخت و ساز و مواردی از این قبیل تکرار شوند.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ادامه با اشاره به روز هشتم تیر ماه گفت: ملت ما تا چند روز دیگر در حماسه و مانوری سیاسی و اجتماعی دیگری شرکت خواهد کرد و همه ما وظیفه داریم از بین صالحانی که شورای نگهبان تأیید کرده، اصلح را انتخاب کنیم.
دکتر البرزی افزود: مراقب باشید با این سیاه‌نمایی‌هایی که انجام می‌شود، دوران رکود دولت‌های قبلی تکرار نشود و امیدوار باشیم تا دولت چهاردهم با انتخاب درست شما به دست فردی سپرده شود که در مسیر، ولی فقیه و دارای تفکر و روحیه‌ای همچون شهید رئیسی باشد.
در ابتدای این نشست، اقشار مختلف بانوان حاضر در جلسه، آمادگی خود را برای حضور و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی در روز ۸ تیرماه اعلام و ابراز کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات