سال ها می‌گذرند و چیزی جز نیکی باقی نمی‌ماند

صبح روز شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ تشییع پیکر پیرغلام امام حسین(ع)،حاج علی پاکزاد با حضورباشکوه  مردم قدرشناس و همیشه در صحنه منطقه شهید صدوقی(ساسانی) برگزار و پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام حبیبی بر پیکر آن مرحوم ، جهت خاکسپاری به امامزاده محمد(ص) شهرستان کرج منتقل شد.
صبح روز شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ تشییع پیکر پیرغلام امام حسین(ع)،حاج علی پاکزاد با حضورباشکوه مردم قدرشناس و همیشه در صحنه منطقه شهید صدوقی(ساسانی) برگزار و پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام حبیبی بر پیکر آن مرحوم ، جهت خاکسپاری به امامزاده محمد(ص) شهرستان کرج منتقل شد.
کد خبر: ۲۴۵

امام علی‏ علیه السلام: طوبی لِمَن أحسَن إلَی الِعبادِ و تَزَوَّدَ لِلمَعادِ

خوشا به حال آن که به بندگان خدا نیکی کند و برای آخرت خود زاد و توشه برگیرد.

حاج علی پاکزاد متولد در ۱۳۲۳ چشم به جهان گشود و از همان کودکی در محله شهید صدوقی (ساسانی) کرج زندگی می‌کرد. وی در طول سالیان زندگی خود به گواه ساکنین این منطقه نیکی و خوبی را این پیرغلام امام حسین (ع) برای همه به یادگار گذاشت.
مرحوم حاج علی پاکزاد در بسیاری از کار‌های نیکوکاری و خیر همچون ساخت مسجد و کمک‌های مالی به هم محلی‌ها حضور و مشارکت بسیار داشت.
علی زارع نوه مرحوم پاکزاد در گفتگو با خبرنگار جام جم البرز گفت:پدر بزرگ بنده به ساحت مقدس اهل بیت (ع) ارادت و علاقه بسیار داشت و در طول این سال‌ها افراد بسیاری را با هزینه شخصی به سفر‌های کربلا و مشهد عازم کرد.

سال ها می‌گذرند و چیزی جز نیکی باقی نمی‌ماند

newsQrCode
ارسال نظرات