رئیس کل بازرسی البرز پای درددل واحدهای دانش‌بنیان

واحد‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری در حاشیه بازدید رییس کل بازرسی استان البرز از این مجموعه، چالش‌ها و اقدامات خود را تشریح کردند.
واحد‌های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری در حاشیه بازدید رییس کل بازرسی استان البرز از این مجموعه، چالش‌ها و اقدامات خود را تشریح کردند.
کد خبر: ۲۴۵۵

به گزارش جام جم البرز: در پی بازدید آقای حاجی مشهدی از ساختمان در حال ساخت صندوق پژوهش‌های استان البرز که در هفته قوه قضاییه سال ۱۴۰۲ صورت گرفت، چالش‌های پیش روی احداث این پروژه برطرف و سرانجام با حضور مقامات ملی به بهره برداری رسید.
در همین راستا مدیرکل بازرسی کل استان البرز به همراه معاونین و مدیران استانی و ملی از ساختمان فوق بازدید و روند اجرای پروژه را بازدید کرد.
در حاشیه این بازدید واحد‌های تولیدی و دانش بنیان مستقر در مجموعه به معرفی تولیدات و برنامه‌های خود پرداختند و چالش‌های مقابل مسیر پیشرفت خود را به مدیرکل بازرسی کل استان البرز معرفی کردند تا با پیگیری‌های این مجموعه معضلات برطرف و ادامه مسیر برای صاحبان فکر و ایده فراهم شود.
تولید کولر با ویژگی‌های متناسب شرایط اقلیم و آب و هوا، تجهیز سیستم روشنایی باند فرودگاه، طراحی سیستم وی‌ای آر، طراحی پنل‌های خورشیدی و... از جمله مواردی است که ضمن ارائه تولیدات خود خواستار حمایت و کمک سازمان بازرسی کل استان البرز شدند.
در ادامه این بازدید از تولیدات دانش بنیان دارویی و گیاهی انجام شده و مستقر در این مجتمع نیز بازدید به عمل آمد.
شایان ذکر است در پایان طی نشستی با حضور صاحبان و نمایندگان واحد‌های دانش بنیان و فعال در مجموعه پارک علم و فناوری، افراد دغدغه‌ها و چالش‌های خود را بیان و پیگیری و رسیدگی به این چالش‌ها در دستورکار سازمان بازرسی کل استان البرز قرار گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات