مردم با هوشیاری و بصیرت رئیس جمهور را انتخاب کنند

آئین وحدت بخش نماز عبادی سیاسی جمعه بخش چندار و شهر کوهسار امروز یکم تیر ۱۴۰۳ به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین مجتبی محمدی امام جمعه محترم این شهر برگزار شد.
آئین وحدت بخش نماز عبادی سیاسی جمعه بخش چندار و شهر کوهسار امروز یکم تیر ۱۴۰۳ به امامت حضرت حجت الاسلام والمسلمین مجتبی محمدی امام جمعه محترم این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۲۴۶۲

به گزارش خبرنگار جام جم البرز از ساوجبلاغ،امام جمعه کوهسار در بخشی از خطبه اول با ذکر روایتی از رسول گرامی اسلام به نقل از امام حنبلی‌ها گفت:
مولای متقیان امام علی (ع) هفت ویژگی خاص و منحصربفرد دارد که عبارتند از:
اولین کسی که به خدا ایمان آورد، پایبندی راسخ به عهد با خداوند، عامل به مساوات و عدالت در تقسیم بیت المال، عدم تبعیض در امور رعیت، قضاوت خاص و بی بدیل و برخورداری از جایگاه ویژه در نزد خداوندمتعال.
خطیب جمعه کوهسار با اشاره به اهمیت روزغدیر افزود:
اسلام بدون امامت ناقص است و امامت و ولایت تکمیل کننده دین مبین اسلام می‌باشند.
حاج آقا محمدی در خطبه دوم با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و شهادت شهید بهشتی گریزی به موضوع مهم انتخابات زد و گفت:
شهید رئیسی شخصیتی مظلوم و پرتلاش همچون استاد خویش شهید بهشتی بودند و امروز هم مردم ما باید با هوشیاری و بصیرت رئیس جمهوری را انتخاب کنند که ادامه دهنده همین راه روشن و مقتدر باشد.
حجت الاسلام والمسلمین محمدی ضمن انتقاد از غربگرایان فاقد بصیرتی که می‌گفتند آمریکا با یک دکمه می‌تواند کشور عزیز ما را ویران کند گفت: آمریکا امروز حتی از پس دلاورمردان یمن هم برنمی آید و در پیش چشم جهانیان خوار و ذلیل شده است وی افزود: باید مراقب باشیم این نوع تفکر بار دیگر بر کشور حاکم نشود.

جناب آقای سیدصادق حسینی معاون دادستان محترم شهرستان ساوجبلاغ نیز در سخنانی کوتاه پیش از خطبه‌های نمازجمعه گزارشی از اقدامات دستگاه قضا در سطح شهرستان بیان کرد و گفت:
هرچه مردم نسبت به قانون آگاهی پیدا کنند در پیگیری حق و حقوق خویش از مسیر درست و مجرای صحیح قانونی زودتر و بهتر به نتیجه خواهند رسید.

احکام این هفته توسط حجت الاسلام محمد گرمسیریان بیان شد.

آقای عزیزمراد مریدی دبیر بنیاد غدیر شهر کوهسار و بخش چندار در بین الصلاتین تقویم زمانی برنامه‌های متنوع و پرمحتوای جشن ایام غدیر در سطح شهر و روستا‌های بخش چندار را اعلام کرد و از عموم مردم ولایتمدار این منطقه جهت شرکت باشکوه در این برنامه‌ها دعوت بعمل آورد.

امام جمعه محترم کوهسار بمناسبت ایام غدیر از آقایان سیدمحمد هاشمی و سیدمحمدامین میرحبیبی سادات عضو ستاد نمازجمعه و همچنین سیدصادق حسینی معاون دادستان محترم شهرستان ساوجبلاع با اهدای هدیه نقدی و قاب منقش به نام مولای متقیان امام علی علیه السلام تجلیل نمودند.

در پایان مراسم نمازجمعه نیز معاون محترم دادستان شهرستان ساوجبلاع باحضور در محل میزخدمت در مسجد جامع شهر کوهسار پاسخگوی سوالات حاضرین بودند.

newsQrCode
ارسال نظرات