سخنرانی تبیینی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در بین الصلاتین جمعه این هفته شهر هشتگرد

محمدرضا البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در بین الصلاتین جمعه این هفته شهر هشتگرد، در خصوص تبیین عملکرد دولت سیزدهم و دعوت از مردم شریف شهرستان برای حضور حماسی و دشمن شکن در پای صندوق‌های رأی انتخابات روز ۸ تیرماه، سخنرانی کرد.
محمدرضا البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در بین الصلاتین جمعه این هفته شهر هشتگرد، در خصوص تبیین عملکرد دولت سیزدهم و دعوت از مردم شریف شهرستان برای حضور حماسی و دشمن شکن در پای صندوق‌های رأی انتخابات روز ۸ تیرماه، سخنرانی کرد.
کد خبر: ۲۴۷۴

به گزارش جام جم البرز،فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در ابتدای سخنان خود با گرامیداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهید بهشتی و عرض خداقوت و تشکر از تعامل و همکاری مجموعه دستگاه قضا در شهرستان با ادارات و اعضای شورای تأمین، توفیقات ایشان را در بسط و گسترش عدالت از خداوند مسألت نمود.
دکتر البرزی در ادامه با اشاره به روز سرنوشت ساز هشتم تیر ماه افزود: امیدواریم مردم عزیز ما در جمعه آینده، در یک مانور سیاسی و اجتماعی، حماسه دیگری خلق کنند و در راستای تبعیت از ولایت، رئیس جمهوری برگزینند و زمام دولت را به دست کسی بسپارند که در تراز جمهوری اسلامی و همراه و هماهنگ با مقام عظمای ولایت در مسیر برنامه‌های تمام نشده رئیس جمهور شهید گام بردارد. وی تصریح کرد: این روز‌ها دشمنان به خط شده اند تا با استفاده از رسانه‌های دیداری و شنیداری بتوانند خدمات پُررنگ و برجسته آیت الله رئیسی را در مدت ۳ ساله کمرنگ جلوه دهند و خدمات برجسته دولت سیزدهم را نادیده انگارند.
البرزی افرود: در سال ۱۴۰۰ و پس از روی کار آمدن دولت سیزدهم، کشور مشکلات زیادی را تحمل می‌کرد و آیت الله رئیسی در روزگاری دولت را تحویل گرفت که خزانه دولت خالی و با بدهکاری ۵۵۰ هزار میلیارد تومانی مواجه بودیم و دولت توانست در این مدت کوتاه تمامی این بدهی‌ها را تصفیه کند.
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ اضاف نمود: دولت قبلی در رساندن واکسن کرونا به کشور موانع مختلفی را بیان می‌کرد، ولی دولت سیزدهم ۲۰۰ میلیون دوز واکسن وارد کشور کرد و ۱۶۰ میلیون دوز واکسن به مردم تزریق شد.
وی افزود: دولت سیزدهم در حوزه اقتصادی توفیقات زیادی از خود بر جای گذاشت و با فعال کردن معاونت اقتصادی در وزارت امور خارجه، دیپلماسی خارجی را در دنیا راه انداخت و با پیش گرفتن سیاست تنش زدایی، رابطه با کشور‌های همسایه و کشور‌های مسلمان و آفریقایی را بهبود بخشید و بیش از ۱۸ میلیارد دلار از مطالبات به کشور برگشت و بیش از ۲۷۰۰ نخبه ایرانی به میهن برگشتند.
البرزی در پایان بصورت گذرا به مواردی از توفیقات دولت آیت الله رئیسی اشاره کرد و گفت: در تولید برق بیش از ۹ هزار مگاوات تولید و وارد مدار گردید و ۲۲ هزار مگاوات در دستور کار است، در قالب نهضت ملی مسکن بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار واحد مسکونی در حال ساخت و ساز است، بیش از ۹ هزار واحد صنفی، اقتصادی و تولیدی به چرخه تولید برگشتند، آمار بیکاری از ۱۰/۵ به ۷/۴ رسید، در ایجاد شغل از برنامه جلو هستیم و در سال ۱۴۰۱ بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار شغل ایجاد شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات