یک شهر، مهمان سفره کرامت علی (ع)

اشتری معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج، از برگزاری مهمانی کیلومتری عید غدیر خبر داد.
اشتری معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی شهرداری کرج، از برگزاری مهمانی کیلومتری عید غدیر خبر داد.
کد خبر: ۲۵۳۴

به گزارش جام جم البرز،اشتری معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج، ضمن تبریک ایام با سعادت و پربرکت عید سعید غدیر خم به عموم مردم و همشهریان خوب کرج گفت: عید غدیر از بزرگ‌ترین اعیاد شیعیان می‌باشد که به دلیل حساس بودن آن در تمامی زمان‌های تاریخ و بویژه لزوم شناخت نسل جدید و آینده ساز کشور، می‌بایست توسط دستگاه‌های فرهنگی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشد و نسبت به نکوداشت این عید بزرگ و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی اقدام لازم صورت پذیرد.

این مسئول ابراز داشت: در همین راستا سازمان فرهنگی شهرداری کرج طی یک برنامه ریزی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته، اقدام به برگزاری مهمانی کیلومتری غدیر در روز سه شنبه ۵ تیرماه از ساعت ۱۷ تا پاسی از شب، در حد فاصل چهارراه هفت تیر تا امامزاده حسن (ع) نموده است.

اشتری گفت: غرفه‌های متعدد و متنوع فرهنگی و مواکب گسترده پذیرایی، اجرای گروه‌های سرودی البرزی، برنامه‌های کودک محور و مدیحه سرایی، در کنار اجرای جشن‌های مختلف در طول مسیر از بخش‌های گوناگون این مهمانی و جشن بزرگ خواهد بود.

معاون فرهنگی شهردار کرج افزود: از تمامی شهروندان عزیز و فهیم و همیشه همراه کرجی دعوت به عمل می‌آید در جشن بزرگ غدیر و مهمانی باشکوه حضرت امیر مومنان (ع) حضور بهم رسانند.

newsQrCode
ارسال نظرات