محمود ابوالحسنی، مدیر آتلیه عکاسی کودک جوانه :

باید شرایط مناسبی برای صنف عکاسان در نظر گرفته شود

روزنامه جام جم البرز با محمود ابوالحسنی، مدیر آتلیه عکاسی کودک جوانه، گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید :
روزنامه جام جم البرز با محمود ابوالحسنی، مدیر آتلیه عکاسی کودک جوانه، گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید :
کد خبر: ۲۵۷۹

در چند سال اخیر، وجود شبکه‌های مجازی، باعث شد که آتلیه ها، تبلیغات خود را در این فضا انجام دهند.
زمانی که شبکه‌های اجتماعی فیلتر شدند، به قشر عکاسان و سایر مشاغل، آسیب وارد گردید. یکی از فایده‌های فضای مجازی، این بود که یک درآمد جانبی برای ما ایجاد می‌نمود. ضربه دیگری که به حرفه ما وارد شد، به علت بد شدن شرایط اقتصادی و مالی خانواده‌ها و کم شدن ازدواج و کرونا بود. تعداد مراسم ها، اندک و فرزند آوری به شدت کم شده است. این موضوع در آینده تاثیرات منفی بسیاری بر جامعه خواهد گذاشت. در شرایط موجود، عکاسی کودکان، بازار کار مناسبی ندارد؛ بنابراین باید شرایط مناسبی برای صنف عکاسان در نظر گرفته شود. معضل دیگر ما، مربوط به ارگان‌های دولتی است که در واحد‌های خود، یک بخش عکاسی قرار داده اند که اکثر مردم نیز، از این عکس‌ها ناراضی هستند. در گذشته اتحادیه، نه تنها به ما کمک نمی‌کرد، بلکه در مواردی، مانع کار ما می‌شد. فیلتر شبکه‌های مجازی، باید برداشته شود و تنها محتوا‌های نامناسب باید فیلتر گردند.

newsQrCode
ارسال نظرات