محمدرضا قاسمی، مدیر کافه نان نایس:

یکی از مسائل مهم تولید نان با کیفیت، بهره گیری از نانوایان حرفه ای است

افتخار این را داشتیم تا با یکی از مدیران جوان و توانمند کشورمان گفتگوی ویژه‎ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با محمدرضا قاسمی، مدیر کافه نان نایس جلب می‎نماییم:
افتخار این را داشتیم تا با یکی از مدیران جوان و توانمند کشورمان گفتگوی ویژه‎ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با محمدرضا قاسمی، مدیر کافه نان نایس جلب می‎نماییم:
کد خبر: ۲۵۸

بنده متولد ۲/۸/۱۳۷۱ هستم. در حال حاضر به غیر از آرد که به صورت سهمیه‏ای در اختیار صنف نان فانتزی قرار می‎گیرد، بقیه موارد از جمله خمیرمایه شکر و ... به صورت آزاد تهیه می‎گردد. کلیه نانوایان و کسانی که جواز کسب دارند از طریق سایت، آرد مورد نیازشان را خریداری می‎نمایند که البته این خود یکی از مشکلات موجود می‎باشد. در کل برای نان فانتزی هیچ امتیازی در نظر گرفته نمی‌‎شود و چیزی به عنوان سهمیه و تسهیلات نداریم.
یکی از مسائل مهم در جهت تولید نان با کیفیت برای مردم وجود نانوای حرفه‌ای و آموزش دیده می‎باشد که متاسفانه بسیار نادر است. البته ما در فروشگاه خود به این امرمهم می‎پردازیم. همچنین در بحث تهیه مواد اولیه با کیفیت به خصوص آرد مرغوب بسیار دقت به خرج داده و از این امر پر اهمیت غافل نمی‎شویم. از آنجا که این شغل بسیار پر مخاطره است حمایت از افرادی که در این راه به مردم خدمت می‌‎کنند، بسیار در رشد این صنعت موثر می‎باشد.
همانطور که مستحضرید نانوایان در کشور وظیفه تامین نان مردم را بر عهده دارند و قشری بسیار زحمتکش هستند با وجود تعرفه‌ای که برایشان قرار داده شده در شرایط سخت باید با مقدار مشخصی آرد تعداد مشخصی نان آماده و تحویل خریداران بدهند و با وجود دستگاه‎های کارتخوان با مشکلاتی مواجه هستند.
به نظرم رئیس محترم اتحادیه باید زیر ساخت‌های این صنعت را اصلاح و در صدد رفع مشکلاتی که پیش‌تر بیان شد برآید.
بیشتر تولید فروشگاه‎های نان فانتزی رژیمی بوده و برای افرادی که مشکلاتی از قبیل دیابت و ... دارند بسیار مناسب است. یکی از راه‌های معرفی و آشنایی مردم با این محصولات رسانه‌ها و شبکه‌های مجازی هستند. نان‎های فانتزی با کیفیت و سالم می‌توانند جایگزین مناسبی برای نان‎های سنتی باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات