علی ساسانی، عضو نظام پزشکی، عضو هیات سرم سازی رازی و مشاور تغذیه و رژیم درمانی :

شرکت های دانش بنیان با یکدیگر همفکری داشته باشند

روزنامه جام جم البرز با  علی ساسانی، عضو نظام پزشکی، عضو هیات سرم سازی رازی و مشاور تغذیه و رژیم درمانی، گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید :
روزنامه جام جم البرز با علی ساسانی، عضو نظام پزشکی، عضو هیات سرم سازی رازی و مشاور تغذیه و رژیم درمانی، گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید :
کد خبر: ۲۵۸۳

ما در زمینه دارویی باید مطالعات زیادی انجام دهیم. تا قبل از سال ۸۲ تولیدات واکسن را انجام می‌دادیم و هیچ واکسنی وارد نمی‌شد، ولی در حال حاضر اکثر واکسن‌ها وارداتی هستند. ویروس کرونا در دمای ۶۰ درجه وجود داشت، این در حالی است که اکثر ویروس‌ها با گرما از بین می‌رفتند، باید این ویروس ریشه یابی گردد و عیب یابی شود. چرا این ویروس در گرما زنده می‌ماند، مکانیزیم این ویروس برای بشر ناشناخته است، حداکثر ۶ ماه زمان می‌خواهد تا مطالعات بر روی این ویروس و آزمایشات بر روی حیوان انجام شود. باید بیشتر مواظب کودکان بود، باید حیوانات را از خانه دور کرد و در کلینیک‌های حیوانی، باید اطلاع رسانی بیشتری در مورد حیوانات و انگل‌ها انجام دهند، بایسته است شرکت‌های دانش بنیان، با یکدیگر، همفکری داشته باشند و یک مرکز علمی، اطلاعات را جمع نماید و سپس شروع به واکسن سازی کند.

newsQrCode
ارسال نظرات