ناصر عظیمی، مدیریت رستوران توصیف کرد

62 سال خاطرات به یادماندنی با رستوران طاووس طلایی :

رستوران طاووس طلایی با ۶۲ سال قدمت، یکی از معتبرترین مراکز غذاخوری منطقه چهارباغ می باشد. ناصر عظیمی مدت  ۱۵ سال است که مدیریت این مجموعه را برعهده دارد. این رستوران به سبک تهران قدیم طراحی شده و از فضایی بسیار زیبا و جذاب برخوردار است. وسعت این مجموعه ۵۰۰ متر و به صورت سر پوشیده می باشد. انواع و اقسام غذاهای ایرانی با تازه ترین مواد اولیه و گوشت گرم در منوی خدمات رستوران طاووس طلایی موجود است. با توصیفاتی که از فضای منحصر به فرد این مجموعه عنوان شد، گفتگوی خبرنگار ما را با این مدیر مجرب و متبحر مطالعه کنید:
رستوران طاووس طلایی با ۶۲ سال قدمت، یکی از معتبرترین مراکز غذاخوری منطقه چهارباغ می باشد. ناصر عظیمی مدت ۱۵ سال است که مدیریت این مجموعه را برعهده دارد. این رستوران به سبک تهران قدیم طراحی شده و از فضایی بسیار زیبا و جذاب برخوردار است. وسعت این مجموعه ۵۰۰ متر و به صورت سر پوشیده می باشد. انواع و اقسام غذاهای ایرانی با تازه ترین مواد اولیه و گوشت گرم در منوی خدمات رستوران طاووس طلایی موجود است. با توصیفاتی که از فضای منحصر به فرد این مجموعه عنوان شد، گفتگوی خبرنگار ما را با این مدیر مجرب و متبحر مطالعه کنید:
کد خبر: ۲۶۶

پیشینه فعالیت جنابعالی در صنف رستوران به چه زمانی برمی گردد؟
من و بردارانم جزو اولین بنکداران کرج هستیم. در گذشته در حوزه مواد غذایی فعال بودم و رستوران داری نیز مربوط به مواد غذایی است.
منوی رستوران طاووس طلایی شامل چه غذا‌هایی است؟
منوی این رستوران شامل انواع غذا‌های ایرانی است. هر روز هم یک سبک غذای خاص داریم و هر روز یک خوراک سنتی و محلی طبخ می‌شود. مثلا کباب تابه‌ای روز‌های شنبه، آلو با مرغ یکشنبه ها، قیمه نثار دوشنبه‌های هر هفته و کوفته تبریزی پنج شنبه و جمعه در منو موجود است. ما همه غذا‌های ایرانی را به صورت اصیل طبخ می‌کنیم. باقالی پلو با گردن و ماهیچه و همچنین انواع کباب در ناحیه چهارباغ بسیار مشهور است.
برای طبخ غذا‌ها مواد اولیه را از کجا تهیه می‌کنید؟
مواد اولیه ما کشتار روز و گوشت گرم است. گاهی دام زنده تهیه می‌کنیم و به صورت مستقیم و بدون واسطه به کشتارگاه می‌بریم. به طور کلی برای تهیه گوشت تازه حساس هستیم.
شاخص‌ترین ویژگی رستوران طاووس طلایی چیست؟
مواد اولیه این رستوران، همیشه تازه و به روز است. فضای داخلی رستوران بسیار جذاب می‌باشد. قلیان در مجموعه نداریم، چون اکثر مشتریان نسبت به این موضوع حساس هستند. بیشتر مشتریان ما مدیران کارخانه‌های منطقه هستند.
با توجه به قدمت دیرینه مجموعه شما، قطعا مشتریان با رستوران طاووس طلایی خاطرات زیادی دارند؛ در این مورد به یک خاطره شیرین اشاره کنید.
بله؛ یکی از خاطرات مربوط به یکی از مشتریان است که ساعت‌ها سر یک میز نشسته بود، زمانی که از ایشان علت این موضوع را جویا شدم، گفت: من با نوه خود به رستوران شما آمده ام و سال‌ها پیش با پدربزرگم همین جا نشسته بودم. این مشتری ساکن آلمان بود و هر روز در رستوران و بر سر همین میز می‌نشست. در کل ۶۲ سال خاطرات به یادماندنی با رستوران طاووس طلایی، بزرگترین شاخصه نوستالژیک این مجموعه است.
ضمن تشکر، در پایان این مصاحبه لطفا نشانی و راه‌های ارتباطی با مجموعه خود را بیان کنید.
آدرس: جاده قدیم کرج- کمالشهر به سمت هشتگرد-یک کیلومتر بعد از پلیس راه کمالشهر- نزدیک بریدگی چهار باغ
شماره‌های تماس:
۰۲۶۴۴۳۸۳۳۱۳،
۳۳۷۲۳۳۷۴، ۰۲۶
اینستاگرام:
@restoran_tavoos_talaiy

newsQrCode
ارسال نظرات