در طرح «یادگار ابراهیم» شهید جمهور انجام شد؛

افتتاح مدرسه ۲۰ کلاسه شهید محمودی پارسا استان البرز، همزمان با افتتاح ۹۵۰ مدرسه در سراسر کشور

با حضور دکتر مخبر سرپرست ریاست جمهوری در ارتباط ویدیو کنفرانسی مدرسه بزرگ ۲۰ کلاسه شهید علیرضا محمودی پارسا شهرک پیام ماهدشت استان البرز همزمان با آیین تحویل ۹۵۰ کلاس درس در سراسر کشور به بهره برداری رسید.
با حضور دکتر مخبر سرپرست ریاست جمهوری در ارتباط ویدیو کنفرانسی مدرسه بزرگ ۲۰ کلاسه شهید علیرضا محمودی پارسا شهرک پیام ماهدشت استان البرز همزمان با آیین تحویل ۹۵۰ کلاس درس در سراسر کشور به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۲۶۸۱

به گزارش جام جم البرز،این مراسم ملی که با حضور دکتر مخبر، معاون اول رئیس جمهور و سرپرست ریاست جمهوری، وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، جمعی از خیرین مدرسه‌ساز کشور و جمعی از مسئولان و فرهنگیان به صورت ویدئو کنفرانسی از سالن اجلاس سران برگزار شد در استان البرز هم مدرسه بزرگ ۲۰ کلاسه شهید علیرضا محمودی پارسا شهرک پیام ماهدشت استان البرز افتتاح و رسماً به بهره‌برداری رسید.

بیست وششمین جشنواره ملی تکریم خیرین مدرسه ساز کشور صبح امروز با حضور سرپرست ریاست جمهوری، وزیر آموزش و پرورش، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی، مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان‌ها و حدود ۹۰۰ خیر مدرسه ساز در سالن اجلاس سران برگزار شد.

این مراسم با پخش زنده افتتاح همزمان ۹۵۰ مدرسه در سراسر کشور در سالن اجلاس سران صورت گرفت.

«محمد مخبر» در همایش ملی تکریم خیرین مدرسه‌ساز با گرامیداشت یاد شهدای خدمت و شهید سلیمانی با بیان اینکه بهره برداری از ۹۵۰ کلاس درس اکنون آغاز شد اظهار داشت: وزیر آموزش و پرورش توضیحات بسیار مفیدی دادند و از توضیح خدمات دولت و اهمیت آموزش و پرورش در مجموعه دولت ما را بی نیاز کردند.



«سرپرست ریاست جمهوری» با بیان اینکه خیرین مدرسه ساز پیشتاز الگویی هستند که حل مشکلات کشور به این الگو احتیاج دارد افزود: در کشور ظرفیت‌های بزرگی داریم بعضی‌ها از این ظرفیت‌ها یک دانه اش کفایت می‌کند تا کشور اداره شود. جایی که ناموفق بودیم به این دلیل بود که نتوانستیم مردم را در مشکلات کشور درگیر کنیم و شما با دیدن این خیرین می‌توانید ببینید چه نهضتی اتفاق افتاده و واقعا این کار امید آفرین است.


«رضامراد صحرایی» پیش از این اعلام وعده داده بود که نقطه هدفگذاری وزارت آموزش و پرورش در چله شهید جمهور تحویل ۹۵۰ کلاس درس خواهد بود.

وعد‌های که امروز محقق شد و همزمان با برگزاری این جشنواره ملی، از سوی سرپرست ریاستجمهوری و وزیر آموزش و پرورش و ارتباط تصویری با ۷ استان کشور افتتاح و تحویل دانش آموزان شد.
مدرسه بزرگ ۲۰ کلاسه شهید علیرضا محمودی پارسا شهرک پیام ماهدشت در استان البرز، در زمینی به مساحت ۵۳۰۰ متر مربع دارای ۲۰ کلاس درس با زیر بنای آموزشی ۲۸۰۰ مترمربع در ۴ طبقه دارای امکانات سالن ورزشی، نمازخانه، کتابخانه وسالن چند منظوره می‌باشد.

گفتنی است؛ آیین افتتاح و بهره برداری این مدرسه امروز با حضور مهندس کارگر موقر معاون اجرایی، مهندس مهدوی اصل رئیس اداره نظارت، سرناظر و ناظرین ابنیه و تاسیسات نوسازی مدارس استان البرز، معاونین پشتیبانی، متوسطه آموزش و پرورش استان، شهردار ماهدشت وحسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج جمعی از فرهنگیان اجرا گردید.

newsQrCode
ارسال نظرات