ازقدیم تا امروز در کنار شما هستیم

در سال ۱۳۳۹ که ماشین به شکل امروزی وجود نداشت و بیشتر ماشین‌های دودی و کلاسیک قدیمی بود و با مرور زمان ماشین‌های کلاسیک و وارداتی در سطح کشور تردد میکردند که یکی از ملزومات خودرو شیشه اتومبیل بود.
در سال ۱۳۳۹ که ماشین به شکل امروزی وجود نداشت و بیشتر ماشین‌های دودی و کلاسیک قدیمی بود و با مرور زمان ماشین‌های کلاسیک و وارداتی در سطح کشور تردد میکردند که یکی از ملزومات خودرو شیشه اتومبیل بود.
کد خبر: ۲۶۹

جد پدری مرحوم حاج بهرامعلی شمس علیزاده با توجه به ورود به صنف شیشه بری در کرج این مهم را محیا کرد و تا سالیان دور گذشت تا فرزند دوم ایشان حاج ابراهیم شمس علیزاده در سال ۶۰ شروع به ادامه راه پدر و استفاده تجربیات ایشان نمود و در ان زمان شیشه سهمیه‌ای و کپنی بود ایشان شروع به جمع اوری شیشه از شهر‌ها و استان‌های ایران میکرد و به شهر کرج میاورد و بعد جزو سهامداران کارخانه شیشه گیلان شد.
حاج ابراهیم شمس علیزاده کارخانه شیشه بری تاسیس کرد و به علت سنگینی کار مدتی بعد ان مجموعه را کنار گذاشت.
در ادامه راه پدر بعد گذشت سال‌ها به مرور زمان در کنار کار نصب شیشه ماشین به پخش عمده شیشه انواع ماشین‌های ایرانی؛ وارداتی و کلاسیک در استان البرز و شهر کرج نمود.
نصب و پخش شیشه ماشین‌های سنگین انواع اتوبوس و کامیون را به کار خود اضافه کرد در کنار کار ماشین‌های سبک و به مرور زمان با تولید و واردات انواع خودرو سواری ایرانی و وارداتی کار پخش و نصب را تو سعه داد و در سال ۱۴۰۰ بعد از ۴۰ سال سابقه کار در صنعت شیشه خودرو کار خود را به دست پر توان فرزندان خود اقای میلاد شمس علیزاده و محمدرضا شمس علیزاده سپرده و امروز با تجربه بالای ۶۰ سال توانسته اند در استان البرز و شهر کرج. چهارراه هفت تیر. به سمت میدان توحید. ابتدای بلوار بلال. جنب ساختمان اناهیتا. شیشه اتومبیل ولیعصر (عج)
انواع خدمات ماشین‌های ایرانی و خارجی و کلاسیک و وارداتی از نصب و پخش عمده در ادامه راه پدربزرگ و پدر انجام دهند و بخاطر تردد نکردن ماشین‌های سنگین در داخل شهر مجبور به پخش عمده و نصب شیشه‌های سواری هستیم.
با نازلترین قیمت و رعایت انصاف در خدمت مردم شریف کرج بودیم و خواهیم بود

ابراهیم شمس علیزاده مدیریت شیشه اتومبیل ولیعصر

۰۹۱۲۱۲۷۲۴۲۸

میلاد شمسعلی زاده مدیریت داخلی شیشه اتومبیل ولیعصر

۰۹۱۲۶۶۱۹۹۶۴،

۰۲۶۳۲۲۲۶۲۷۵

newsQrCode
ارسال نظرات