دیگر نگران درمان خود نباشید

این روز‌ها دیگر نباید نگران درمان باشیم چرا که علم ما را از نگرانی دور کرده است و خیلی راحت میتوان برای درمان هر نوع بیماری اقدام به درمان کرد به شرط انکه زمان طلایی را از دست ندهیم.
از این رو سعی کرده ایم برای آشنایی بهتر با موضوع گفتار درمانی شما را به مطالعه مقاله بسیار مهم دعوت می‌نماییم.
این روز‌ها دیگر نباید نگران درمان باشیم چرا که علم ما را از نگرانی دور کرده است و خیلی راحت میتوان برای درمان هر نوع بیماری اقدام به درمان کرد به شرط انکه زمان طلایی را از دست ندهیم. از این رو سعی کرده ایم برای آشنایی بهتر با موضوع گفتار درمانی شما را به مطالعه مقاله بسیار مهم دعوت می‌نماییم.
کد خبر: ۲۷۲۳

گفتاردرمانی:
یکی از رشته‌های علوم توانبخشی؛ و گفتاردرمانگر فردی است که در راستای بهبودی و برطرف کردن انواع مشکلات و اختلالات گفتاری و زبانی تلاش می‌کند؛ اختلالات گفتار و زبانی معمولا هم به صورت رشدی و هم به صورت اکتسابی ممکن است ظهور پیدا کند؛ که شامل اختلالات زیر است:
تاخیر زبانی؛ تاخیر رشدی؛ اختلال در تولید گفتار (تلفظ) اختلال در روانی گفتار
(لکنت)؛ بیماری‌های صوت و ناتوانی در بلع؛ اختلال واجشناختی که با نام اختلال یادگیری رایج است؛ زبان پریشی (آفازی)؛ اختلالات گفتاری ناشی از ناهنجاری‌های دهانی (شکاف کام و لب) از جمله اختلالاتی هستند که گفتار فرد را دچار مشکل کرده و او را نیازمند به خدمات گفتاردرمانی در راستای بهبود وضعیت و دستیابی به ارتباط کلامی موثر که یکی از بزرگترین عناصر حیاتی بشر است می‌کند.
امروزه با پیشرفت چشمگیر در تحقیقات و مطالعات و ... درمانگران به سمت کار تخصصی بر اختلالات رفتند و روی کاربر یک یا چند اختلال منحصر متمرکز هستند؛ در کلینیک بنده با توجه به سوابق درخشان در زمینه درمان اختلالات لکنت؛ تولید و تلفظ؛ اختلال یادگیری؛ و ضعف در ساختار‌های زبانی و این اختلالات پذیرش شده و بدون استفاده از هیچ گونه خدمات اضافه هزینه بر؛ که تنها روند درمان و زمان مناسب و طلایی مراجع مختل می‌کند.
کاملا به صورت مستقیم و صرفا با استفاده از روش‌های ویژه گفتاردرمانی به درمان این عزیزان پرداخته میشود؛ ارجاع دقیق و درست به سایر متخصصین در صورت نیاز نیز یکی از مهم‌ترین مهارت‌های یک درمانگر است که در کلینیک ما بخوبی انجام می‌شود.
هم اکنون اکثر بیمه‌های تکمیلی پوشش دهنده خدمات گفتاردرمانی هستند.
مراجعین عزیز حتما توجه داشته باشند: که به هنگام استفاده از خدمات گفتاردرمانی حتما از داشتن شماره نظام پزشکی درمانگرو مجوز رسمی کلینیک از سازمان نظام پزشکی اطمینان حاصل کنند.
برای بهبود اختلال گفتاردرمانی منتظر گذر زمان و بهبودی خودبه خود نباشند.
حتما برای ارزیابی به کلینیک مراجعه کرده و با درمانگر مشاوره انجام بدند؛ ارجاع سریع و بهنگام در گفتاردرمانی همواره در روند درمان کلید اصلی موفقیت خواهد بود.
کلینیک گفتاردرمانی
به قلم: نادیا مدنی
آدرس: کرج پل آزادگان – ابتدای بلوار کاج – روبروی پارکینگ زیر پل – جنب مبل ویستا ساختمان البرز – طبقه دوم – واحد ۷
تماس: ۰۹۳۹۳۸۴۵۷۳۲

newsQrCode
ارسال نظرات