تصویر جدیدی از غذا

چنانچه یکی از تفریحاتتان در زندگی خوردن غذا باشد به‌احتمال‌زیاد یکی از غذاهای محبوب شما غذاهای فست فودی و ازجمله برگر است، برگرها از غذاهای خوشمزه و پرطرفداری هستند که امروز در اغلب رستوران‌ها می‌توان نام آن‌ها را مشاهده کرد، حال اگر برگر با ظاهری متفاوت‌تر از همیشه باشد بی‌شک تجربه بی‌نظیری از یک طعم لذیذ خواهد بود.
چنانچه یکی از تفریحاتتان در زندگی خوردن غذا باشد به‌احتمال‌زیاد یکی از غذاهای محبوب شما غذاهای فست فودی و ازجمله برگر است، برگرها از غذاهای خوشمزه و پرطرفداری هستند که امروز در اغلب رستوران‌ها می‌توان نام آن‌ها را مشاهده کرد، حال اگر برگر با ظاهری متفاوت‌تر از همیشه باشد بی‌شک تجربه بی‌نظیری از یک طعم لذیذ خواهد بود.
کد خبر: ۲۷۸۳

افتخار هم‌صحبتی با جناب آقای پارسا فقیه و همسر محترمشان را داشته‌ایم که شمارا به مطالعه این گفتگوی جذاب دعوت می‌نماییم.
(زوج سفینه‌ای)
لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید:
پارسا فقیه، ۴۱ ساله مدیریت فست فود فانل برگر که با تمام وجود سعی کرده‌ایم بتوانیم بهترین فست فود و باکیفیت‌ترین غذا را در خدمت هم شهریان محترم ارائه دهیم؛ و در همین راستا همسرم که بسیار تخصصی در این مجموعه فعالیت می‌کند و تمام رضایت‌مندی مشتری‌ها معمولاً به دلیل ظرافت‌هایی است که همسرم در کار خود قرار داده است؛ و داشتن این رضایت‌مندی همان هدف مقدسی است که به دنبال ان بودیم و امروز به این موضوع افتخار می‌کنیم.

چه انگیزه‌ای باعث ورود شما به این شغل و حرفه گردیده است؟
به دلیل علاقه‌ای که به آشپزی مخصوصاً در فست فود داشتم وارد این حرفه شدم و حدود ۱۸ سال است که در این حیطه فعالیت دارم؛ اگر کسی قرار است در حیطه کاری خود موفق باشد حتماً باید با عشق و باعلاقه به آن حرفه نگاه کند و این نگاه قطعاً باعث پیشرفت خواهد شد واژ طرفی، چون این عشق د راین حرفه برای وجود داشت انگیزه‌ای شد که به این حرفه ورود پیدا کنم و خیلی زود توانستم در این حیطه موفق شوم.

در مجموعه شما چه غذا‌هایی سرومی شودلطفا توضیح بفرمایید؟
مجموعه فانل برگر تمام تلاش خود را کرده است که غذا‌های را برای مشتریان، اما ده سرو کند که تمام ویژگی‌های یک غذای کامل را داشته باشد وهم زمان نوع آوری نیز کرده باشد ازاین‌رو در مجموعه ما
برگر با طعم‌های مختلفی، چون گوشت، مرغ، پپرونی، چوریتسو و؛ که به‌صورت یوفو برگر یا برگر سفینه‌ای که در پک قرار می‌گیرند و در کنار آن‌ها سالاد مخصوص، سیب‌زمینی تنوری که ازلحاظ رژیم غذایی کاملاً سلامت می‌باشد.
این نوع بسته‌بندی که به شکل سفینه خیلی جذاب بوده تا جایی که خیلی مشتریان به همین دلیل به بنده و همسرم می‌گویند:
(زوج سفینه‌ای)
دسر کاتنزا که یک شیرینی خاص کوچک است و یک شات نوشیدنی کوچک قرار می‌گیرند؛ که این نوع شیرینی معمولاً مشتری‌های زیادی دارد.

شما به‌عنوان زوج سفینه‌ای شناخته می‌شوید و اولین و تنها مبتکر غذای فانل و یوفو برگر در ایران هستید، برای همشهریان عزیز توضیحاتی بفرمایید؟
کسانی که در کار‌های هنری فعالیت دارند به دنبال خلاقیت و نوآوری هستند، آشپزی هم یک هنر محسوب می‌شود، من از چند سال پیش تصمیم گرفتم تغییری در فرم غذا ایجاد کنم، ازآنجایی‌که اکثر افراد عاشق برگر هستند، ولی به دلیل ریزش سس و مخلفات در هنگام میل نمودن اذیت می‌شوند ما یو فر برگر را ابداع کردیم که این مشکل حل شود،
ما دستگاهی را اختراع کردیم که برگر‌ها بعد از قرار گرفتن در دستگاه پرس می‌شوند و بعد از برش خوردن به‌آسانی سرو می‌شوند.
یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت بنده حضور و همراهی همسرم بوده، ما باهم این سبک را شروع کردیم و به زوج سفینه‌ای معروف شده‌ایم.

عزیزان برای آشنایی بیشتر با مجموعه و برگر‌های ما ویدئوی ما در سایت جام جم را مشاهده نمایند.

ظرفیت پذیرایی در مجموعه فانل برگر را مطرح بفرمایید؟
با توجه به فضای بازی که در محدوده فانل برگر وجود دارد امکان پذیرایی تا ۵۰ نفر را خواهیم داشت.

امکان سفارش و ارسال غذا برای مهمانی‌ها تا چه سقفی برای مجموعه فانل برگر وجود دارد؟
سعی و تلاش فانل برگر این است که بتوانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم ازاین‌رو مجموعه فانل برگر
سفارش شرکت‌ها، مدارس و مهمانی‌ها را پذیرا خواهد بود و امکان آماده‌سازی و ارسال غذا تا ۲۰۰ پرس و بالاتر از آن را نیز داریم.

مسائل و مشکلاتی که در حیطه کاری شما وجود دارد را مطرح بفرمایید؟
قطعاً هر شغلی سختی و مشکلات خود را دارد که با داشتن یک مدیر قابل و یک همراه خوب می‌شود به‌راحتی به همه مشکلات فائق آمد، اما یکی از مهم‌ترین مشکلات این صنف می‌تواند متغیر بودن قیمت مواد اولیه باشد که خیلی روی اجناس تأثیرگذار خواهد بود که مجموعه‌های، چون ما اجازه گران کردن اجناس را نداریم وباید با سود کم و گاهی با ضرر مواد غذایی را عرضه نماییم تا مشتریان ما راضی باشند
یکی دیگر از مشکلات اجاره‌ای بودن مکان‌های کسب‌وکار می‌باشد که متأسفانه هزینه خیلی بالای دارد و همین می‌تواند برای مجموعه‌های مانند فانل برگر مشکلاتی را ایجاد کند.

هدف شما برای بهبود این شغل در آینده چه خواهد بود لطفاً مطرح بفرمایید؟
ایجاد فضای بزرگ و مناسب برای پذیرایی از عزیزان و گسترش کار و فعالیتم و اینکه بتوانیم به‌صورت زنجیره‌ای در سراسر ایران فعالیت داشته باشیم.
ما یک ایرانی هستیم و همان‌طوری که همه دنیا می‌دانند هنر نزد ایرانیان است و بس زوج سفینه‌ای تصمیم دارد تا بتواند نمایندگی در همه استان‌های کشور را داشته باشد و تلاش خواهیم کرد به‌زودی به این هدف خود دسترسی پیدا کنیم.

برای افرادی که تمایل به راه‌اندازی این کار را دارند امکان مشاوره با شما وجود دارد؟
آنچه مهم است این نوع برگر باید با همین کیفیت و ظرافتی که دارد ارائه شود اگر هر بزرگ‌تری که تمایل به این حرفه داشته باشد حتماً مشاوره خواهیم داد و از صفر تاصد در کنار او خواهیم بود.

نقش رسانه چقدر می‌تواند در بهبود شرایط کاری شما تأثیرگذار باشد؟
آنچه که همه آحاد مردم می‌دانند برای معرفی هر صنفی حتماً باید اطلاع‌رسانی شود که مردم از کم و کیف آن حرفه و تخصص و یا کالا مطلع شوند و این رسانه است که اگر خو ب بتواند رسالتی را که دارد به نحو احسن انجام دهد حتماً و قطعاً موفقیت حاصل خواهد شد.

مدیریت مجموعه فانل برگر جناب آقای پارسا فقیه توصیه خود را به عموم مردم این‌گونه مطرح فرمودند:
هر فردی که می‌خواهد در هر قسمتی کاری را شروع کند باید چند نکته را مدنظر داشته باشد.
۱: مهم‌تر از همه علاقه‌مندی به آن حرفه که خود این علاقه‌مندی می‌تواند مشکلات سر راه را به‌راحتی پشت سر بگذارند؛ چون عشق به کار وجود دارد.
۲: داشتن پتانسیل ان شغل و حرفه که باید حتماً این توان و پتانسیل‌ها بررسی شود
۳: مطالعه و تحقیق شغل و حرفه مدنظر می‌تواند بخش عمده‌ای از کار را جلو ببرد
۴: بعد از موارد فوق عزیزانی که قصد شروع کار رادارند با ثابت‌قدمی در کار و پیگیری را داشته باشند و بین راه عقب نکشند و حتماً مسر به ادامه کار باشند
۵: نام امید نشدن در کار می‌تواند انسان را برای رسیدن به هدف موفق کند و از کار نترسید و توکل به خدا داشته باشید.
راه ارتباطی با مجموعه فانل برگر با مدیریت
(زوج سفینه‌ای)
شماره تماس:
۰۹۱۲۷۳۰۲۰۸۰
راه ارتباطی از طریق اینستاگرام:
http://Instagram.com/funnel_food
آدرس:
کرج، جهان شهر، میدان مدنی، بلوار ماهان، رو به روی کوچه ترانه، فست فود فانل برگر

newsQrCode
ارسال نظرات