باید در انتخابات افرادی که در تراز انقلاب اسلامی انتخاب شوند

نماینده، ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرج گفت: باید افرادی در تراز انقلاب اسلامی انتخاب شوند تا موجبات یاس وناامیدی دشمنان فراهم شود.
نماینده، ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرج گفت: باید افرادی در تراز انقلاب اسلامی انتخاب شوند تا موجبات یاس وناامیدی دشمنان فراهم شود.
کد خبر: ۲۸۰

به گزارش جام جم البرز،آیت الله حسینی همدانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با تاکید بر حضور پرشور و حداکثری مردم درانتخابات اسفند گفت: عده و جریاناتی دوست دارند طبق اتاق‌های فکری که بیگانگان برآنان تسخیرکردند مشارکت حداکثری مردم در انتخابات صورت نگیرد و با طرح موضوع دو قطبی مثل رای دادن و رای ندادن انتخابات را بی‌رونق کنند، اما به فضل الهی خواهند دید که مردمی که دل درگرو ایران قوی دارند با هر سلیقه‌ای پای صندوق‌های رای حاضر خواهند شد وبرگ زرین دیگری در تاریخ کشور ثبت خواهند کرد.
وی افزود: هر ایرانی غیرتمندی می‌داند که مشارکت مردم در انتخابات از مبادی قدرت کشور است و برای رسیدن به اهداف بلند تمدنی که در مسیر آن درحرکت هستیم باید درانتخابات شرکت کند و نباید در دام دوقطبی‌های کاذب بیافتیم.
وی با بیان اینکه استکبار جهانی به خصوص آمریکای خبیث در این سال‌ها تلاش کرده باجنگ نرم و جنگ سخت امنیت کشور را به هم بریزد خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار از علم کردن داعش در اطراف یمن گرفته تا برهم زدن اوضاع اقتصادی و خراب کردن معیشت مردم، برپا کردن آشوب و ترور سرداران و دانشمندان و درروز‌های آینده هم تلاش خواهدکرد با تبلیغات گسترده حضور مردم درانتخابات را کمرنگ کند و باید مردم ما هوشیار باشند و با بصیرت دردام دشمنان و نیرنگ‌های آن‌ها نیوفتند.
وی ادامه داد: مردم همچون گذشته مراقب باشند از روی یاس و ناامیدی سخن نگویند، گاهی به دستگاه نظارتی اتهام وارد می‌کنند تا مردم را مایوس کنند.
آیت الله حسینی همدانی گفت: برخی عنوان می‌کنند اگر فلان کس و یا فلان جریان تایید نشود مشارکت کم می‌شود که اتفاقا این باعث شور و امید آفرینی در انتخابات است و مردم متوجه می‌شوند که دستگاه‌های حاکمیتی و قانونمد قانونی عمل کردند و باکسی شوخی ندارند.
خطیب جمعه کرج گفت: در نحوه سخن و عمل کردن در هر جایگاهی همه باید امیدآفرینی کنند و دستاورد‌ها را یادآوری کنید.
وی خطاب به افرادی که وارد عرصه تبلیغات انتخابات می‌شود گفت: باید مراقب حفظ ارزش‌های اسلامی انقلابی باشند، نسبت به دیگر نامزد‌ها احترام بگذارند و دیگران را برای اثبات خودشان تخریب نکنند. نیت خودتان راخدا و خدمت به مردم قرار دهید مردم هم گذشته نامزد‌ها، مواضع و عملکرد آن‌ها را بررسی و هوشمندانه فرد اصلح را انتخاب کنند.
وی با بیان اینکه در راه مبارزه با مستکبران و تبعیت از رهبران الهی باید اهل مقاومت وصبر بود افزود: همانا پیروزی باصبر و گشایش با هرسختی همراه است.
خطیب جمعه کرج گفت: یکی از سلاح‌ها درمقابل دشمن وحدت آحاد جامعه است و درحال حاضر که دشمنان را ازخودمان ذله کردیم ناشی از وحدت بین مسلمانان است.
وی خاطرنشان کرد: اختلاف سلیقه‌ها هست، اما نباید از دشمنان غافل بود و نباید هیچ دشمنی حتی دشمن ناتوان را ساده وسهل گرفت.
آیت الله حسینی همدانی افزود: استکبار جهانی با شعار حقوق بشر و تبلیغات گسترده مردم را زیرسلطه می‌برد وافرادی که سکوت می‌کنند دستیار مستکبران هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات