رویای داشتن پوستی زیبا و شاداب را به واقعیت تبدیل کنید

اگر از مشکلات پوستی مختلف رنج می‌برید و به دنبال داشتن پوستی شفاف و بلوری هستید، حتما فیشیال صورت را انجام دهید، در این شیوه شما می‌توانید منافذ خود را از هرگونه آلودگی پاک کنید و حتی سلول‌های مرده پوست را از بین ببرید، در سایه فیشیال رویای شادابی و جوانسازی پوست به واقعیت تبدیل می‌شود.
فیشیال یکی از بهترین و البته ساده‌ترین درمان‌هایی است که با انجام آن میتوانید زیبایی و شادابی طبیعی را به پوست خود برگردانید.
اگر از مشکلات پوستی مختلف رنج می‌برید و به دنبال داشتن پوستی شفاف و بلوری هستید، حتما فیشیال صورت را انجام دهید، در این شیوه شما می‌توانید منافذ خود را از هرگونه آلودگی پاک کنید و حتی سلول‌های مرده پوست را از بین ببرید، در سایه فیشیال رویای شادابی و جوانسازی پوست به واقعیت تبدیل می‌شود. فیشیال یکی از بهترین و البته ساده‌ترین درمان‌هایی است که با انجام آن میتوانید زیبایی و شادابی طبیعی را به پوست خود برگردانید.
کد خبر: ۲۸۷۰

فیشیال صورت یک روش درمانی چند مرحله‌ای است که شامل چندین درمان مراقبت پوستی در یک درمان میشود، گرچه این درمان‌های چند مرحله‌ای درنگاه اول ساده به نظر میرسند، اما اگر با استفاده از بهترین مواد و به بهترین شکل اجرا شوند، نتیجه غیر قابل تصوری به همراه خواهند داشت.
نکته حائز اهمیت در خصوص این روش درمانی این است که تنها در یک جلسه، میتواند بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش‌های سر سیاه یا کومودن را از بین ببرد، به همین خاطر است که به عنوان یک روش درمانی عالی و اثبات شده برای مراقبت از پوست در سراسر جهان مورد استفاده قرار میگیرد.

هر فرآیند فیشیال با توجه به نوع پوست شما و نیاز‌های آن ممکن است متغیر باشد، در واقع برای انجام مراحل فیشیال ابتدا نیاز‌های پوستی شما در نظر گرفته میشود. سپس با روش‌های مختلفی که با مواد و دستگاه‌های زیبایی انجام میشود این مراحل پیش میرود
فیشیال پوست صورت چیست؟
یکی از روش‌های غیر تهاجمی برای احیای پوست و همچنین از بین بردن هرگونه آلودگی از سطح پوست و پاکسازی عمقی، کنترل چربی پوست و بستن منافذ باز، از بین بردن جوش و آکنه، آبرسانی عمیق پوست و جوانسازی پوست صورت به صورت طبیعی، فیشیال می‌باشد
لازم است بدانید فیشیال صورت بسیاری از مشکلات پوستی را از بین میبرد.
اما نتیجه‌ای که بدون شک در تمام مراجعه کنندگان مشترک خواهد بود، صافی و نرمی پوست بعد از انجام آن خواهد بود. علاوه بر این، پوست شما بعد از انجام این درمان، به مقدار قابل توجهی درخشان خواهد شد، در صورتی که این درمان به صورت منظم انجام شود، علائم پیری و خستگی پوست به دلیل ماساژی که حین درمان دریافت میکنید، تا حد زیادی کاهش خواهد یافت.

مزایای فیشیال چیست؟
با انجام یک جلسه فیشیال به چند هدف درمانی و مراقبتی پوست خواهید رسید.
پاکسازی پوست از آلودگی‌های محیطی و رادیکال‌های آزاد.
ماساژ صورت باعث ایجاد احساس آرامش و رها شدن از اضطراب میشود.
جوانسازی، کاهش چین و چروکها، شادابی و درخشان شدن پوست
برطرف کردن آسیب‌های پوستی و بهبود گردش خون
برطرف کردن جوش‌های سرسیاه، سرسفید و منافذ باز
لیفت و سفت و محکم شدن پوست
درمان گودی، سیاهی و پف زیرچشم
صاف و یکدست شدن رنگ چهره

فیشیال صورت چند وقت یک بار باید انجام شود؟

پاسخ به این سوال، بسته به نوع پوست و افراد مختلف، متفاوت است، در حالت ایده آل بهتر است که این درمان به صورت ماهیانه و منظم انجام شود تا نتیجه‌ای عالی حاصل شود
آلودگی‌هایی موجود در محیط اطرافمان و مواد میکاپ روزانه خانم‌ها باعث انباشته شدن الودگی درسطح پوست میشود، بنابراین هر فرد باید بطور متوسط ماهی یکبار برای انجام خدمات فیشیال به مراکز خدمات پوست مراجعه کند.

انجام خدمات فیشیال برای شما بسیار مطلوب و آرامش بخش خواهد بود، فیشیال یک هزینه نیست بلکه یه سرمایه گذاری برای حفاظت پوست در سنین بالاتر است.

مراقبت‌های بعد از انجام فیشیال:
۱:بعد از فیشیال به هیچ عنوان پوست نباید دست‌کاری شود. از کندن جوش‌ها به شدت اجتناب کنید.
۲: عدم آرایش سنگین بعد از فیشیال
۳: حداقل باید ۱ روز ورزش و دویدن ممنوع باشد؛ زیرا حین ورزش دمای بدن بالا رفته و عرق خواهید کرد. این دو اتفاق برای پوستی که بر روی آن فیشیال انجام شده و حساس است مضر می‌باشد.
۴: لایه بردار و اسکراب را تا روز سوم حذف کنید.
۵: از مصرف دارو‌هایی که ضدآکنه هستند خودداری شود.
۶: نور خورشید پس از فیشیال صورت مضراست، تا چند روز بعد از فیشیال صورت نباید در معرض مستقیم نور خورشید قرار بگیرید؛ زیرا پوست در اثر فیشیال پاکسازی عمیق شده و لایه‌ی شاخی خود را از دست داده است پس آسیب پذیرتر خواهد بود. هر روز از کرم ضد آفتاب استفاده شود. ضد آفتاب ربطی به شرایط آب وهوایی ندارد و به‌طور مرتب باید استفاده شود.
۷: پس از فیشیال صورت از لیزر، وکس و شمع صورت نباید استفاده شود. توصیه می‌شود حداقل یک هفته از لیزر، شمع و وکس استفاده نشود در صورت انجام احتمال پوسته پوسته شدن پوست وجود دارد.
۸: پوست با احتیاط ولطافت شست وشو شود؛ زیرا پوست پس از فیشیال حساس‌تر شده است.
به قلم: عطیه کافی
شماره تماس:
۰۹۱۲۶۶۵۳۰۴۱
راه ارتباطی از طریق اینستاگرام:
http://Instagram.com/skincare_atiyeh.kafi
آدرس: کرج، مهرشهر، بلوار ارم، بعد از خیابان چهارم شرقی، کوچه یاس، ساختمان اطلس

newsQrCode
ارسال نظرات