برگزاری رویداد ملی فضای مجازی در البرز

رویداد ملی فضای مجازی آرمان 2 با حضور فعالان و علاقمندان به فضای مجازی در استان البرز برگزار می‌شود.
رویداد ملی فضای مجازی آرمان 2 با حضور فعالان و علاقمندان به فضای مجازی در استان البرز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۸۲

به گزارش جام جم البرز: "محسن معصومی" مسؤول دفتر سازمان فضای مجازی سراج در استان البرز ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: رویداد ملی فضای مجازی آرمان ۲ به توسعه فعالیت‌های فضای مجازی در بخش‌های مختلف می‌پردازد و شرکت کنندگان با بخش‌های مختلف تولید محتوا و فعالیت در فضای مجازی آشنا خواهند شد.
وی ادامه داد: این رویداد با سرفصل‌های عزت تمدن ساز انقلاب اسلامی، قدت تمدن سازی به عنوان موضوعات عمومی و رویکرد‌های اصلی این رویداد است.
معصومی افزود: آشنایی با هوش مصنوعی، اوسینت، بازی سازی، شبکه سازی، تولیدات تصویری، خبر و نگاری و خبر جعلی از جمله موضوعاتی است که علاقمندان در این رویداد با آن آشنا خواهند شد.
مسؤول دفتر سازمان فضای مجازی سراج در استان البرز با اشاره به اینکه بخش بانوان و فضای مجازی بخش ویژه این رویداد است گفت: در این بخش بانوان و دختران با فعالیت‌های خاص فضای مجازی آشنا شده و تلاش خواهد شد تا در این دوره با زیست دیجیتال بانوان آشنا شوند.
معصومی با اشاره به زمان برگزاری این دوره اظهار کرد: این دوره از ۶ تا ۱۳ مردادماه بستر شبکه مجازی جریان برگزار خواهد شد.
رئیس دفتر استان البرز سازمان فضای مجاز سراج با اشاره به نحوه ثبت نام در این دوره اظهار داشت: علاقمندان به شرکت در این دوره می‌بایست با دانلود اپلیکیشن جریان از لین لینک ثبت‌نام http://jaryan.app B۲۴۷ ثبت نام کرده و اطلاعات خود را تکمیل نمایند تا ثبت نامشان در این دوره تکمیل شود.
لازم به توضیح است که رویداد فضای مجازی آرمان ۲ به صورت آنلاین و بر بستر اپلیکیشن جریان برگزار خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات