شور و شعور حسینی در هیئت یاوران فاطمی

مراسم عزاداری سوم اباعبدالله الحسین (ع) و شهادت حضرت سید الساجدین علی ابن الحسین (ع) همراه با اطعام حسینی توسط هیئت یاوران فاطمی در مسجد حضرت علی اصغر برگزار شد.
مراسم عزاداری سوم اباعبدالله الحسین (ع) و شهادت حضرت سید الساجدین علی ابن الحسین (ع) همراه با اطعام حسینی توسط هیئت یاوران فاطمی در مسجد حضرت علی اصغر برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۹۳

سرکار خانم سلیم موسس و روحانی هیئت یاوران فاطمی شهر مهستان در گفنگو با خبرنگار جام جم البرز در ساوجبلاغ، ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری سید و سرور شهیدان حضرت ابا عبدالحسین (ع) و یاران با وفایش بیان کرد: هیئت یاوران فاطمی شهر مهستان بیش از ۲٠سال قدمت دارد و تاسیس آن از سال ۱۳۷۷ با جلسات هفتگی از منازل شروع شد و تا ۱۵ سال قبل درمنازل ادامه داشت.

خانم سلیم افزود: فعالیت‌های هیئت یاوران فاطمی بدلیل حوزه‌های مختلف و پر باری که داشت هر روز بیشتر از روز قبل مورد استقبال بانوان و جوانان و نو جوانان قرار میگرفت، که همین امر موجب شد کمبود یک مسجد در محلمان را بیشتر از روز قبل احساس کنیم.

موسس هییت یاوران فاطمی ادامه داد: برای داشتن یک مسجد در محل با مشورت دوستان تصمیم گرفتیم به فرمانداری وقت مراجعه کنیم و طی پروسه‌ای و با نامه نگاری‌های انجام شده توانستیم در سال ۱۳۸۵ مجوز ساخت مسجد را از فرمانداری وقت بگیریم.

موفقیت هیئت یاوران فاطمی در تدبر در قرآن

خانم سلیم با بیان اینکه بعد از ساخت و تکمیل مسجد حضرت علی اصغر (ع) توانستیم کلاس‌های هفتگی خود در زمینه «تدبردر قرآن» «سبک زندگی اسلامی» و «جهاد تبیین» وبرنامه‌های تفریحی» و «اردویی» و برنامه‌های ویژه کودکان و نوجوانان را در مسجد دایر کنیم ادامه داد: با حول و قوه الهی روز به روز هم بر غنای این فعالیت‌ها و جلسات ما افزوده میشود.
سرکار خانم سلیم در مراسمی که به مناسبت سوم امام و روز شهادت امام سجاد (ع) در مسجد علی اصغر (ع) ترتیب داده شده بود، ضمن قدر دانی از حضور پر شور بانوان در این مراسم و تمامی کسانی که درپیش برد برنامه‌های فرهنگی این هیئت نقش بسزایی دارند و از جمله مادرانی که کودکان خود را در این مراسمات و جلسات قرآنی شرکت میدهند تا از همان دوران طفولیت با مبانی دینی و قرآنی آشنا شوند تقدیر و تشکر ویژه را بعمل آوردند و برای سلامتی و طول عمر رهبرانقلاب و تعجیل در امر فرج دعا کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات