رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز خبر داد؛

درخشش دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه البرز در مسابقات گویرانی

رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز از درخشش دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه این استان در مسابقات گویرانی کشوری خبر داد.
رییس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز از درخشش دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه این استان در مسابقات گویرانی کشوری خبر داد.
کد خبر: ۲۹۶۸

به گزارش جام جم البرز: "حمیده سلیمانی" از کسب عنوان نایب قهرمانی تیم گویرانی دانش آموزان پسر استان البرز در مسابقات کشوری خبر داد.

وی گفت: بیست و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان با نیاز‌های ویژه مدارس استثنایی کشور در دو رشته‌ی دو و میدانی با انواع مختلف آن و همچنین گویرانی، از ۲۹ تیر ماه تا یکم مرداد ماه در اصفهان برگزار شد.

سلیمانی افزود: اعضای تیم گویرانی دانش آموزان پسر استان البرز با حضور ابوالفضل ورزدار، ابوالفضل رجبی و امیر علی صالحی به مربیگری علیرضا هادی و سرپرستی سعید آسیابی در این مسابقات شرکت کردند که در نهایت پس از استان تهران به عنوان نایب قهرمانی رسیدند؛ فارس هم سوم شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز اظهار کرد: برگزاری این رویدادها، شناسایی استعداد‌های خاص دانش آموزان به ویژه دانش‌آموزان با نیاز‌های ویژه را در بر دارد و می‌تواند مسیری برای ترغیب این دانش‌آموزان برای فراگیری مهارت‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات