ناصر عظیمی، مدیر رستوران طاووس طلایی:

تشکیل یک تعاونی برای صنف رستوران لازم است

افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با ناصر عظیمی، مدیر رستوران طاووس طلایی، جلب می‌ نماییم:
افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با ناصر عظیمی، مدیر رستوران طاووس طلایی، جلب می‌ نماییم:
کد خبر: ۲۹۹

تورم، بازدهی قیمت‌ها و عدم پیش بینی قابلیت برنامه ریزی برای یک ماه را به شدت تحت تأثیر قرار داده است. به دلیل این عدم استحکام، هیچ مقام عمومی قادر نیست این نوع تورم را کنترل کند. در گذشته، هنگامی که تورم به این اندازه حاد نبود، ما به صورت مرتب دام زنده تهیه می‌کردیم و قیمت آن‌ها نیز به این میزان بالا نبود. اما در حال حاضر، قیمت یک گوسفند به ۱۵ میلیون تومان و قیمت یک گوساله به ۱۸۰ میلیون تومان رسیده است. اعتبار‌ها در گذشته ارزش بیشتری داشتند و کسی نیاز به نقدینگی مالیات‌ها نداشت. اما امروزه، همه چیز به شکل نقدی انجام می‌شود. یکی از مسائل اصلی مربوط به خرید مواد اولیه است، زیرا ما تقریباً هزار کالا را برای رستوران خریداری می‌کنیم. تشکیل تعاونی، یک ایده بسیار خوب است، ولی با این تورم، این کار بسیار دشوار به نظر می‌رسد. سرعت افزایش قیمت‌ها بسیار بالا است. هنگامی که تعاونی تلاش می‌کند تا درصدی از قیمت‌ها را کاهش دهد، با واسطه‌ها درگیر می‌شود. اما چنانچه تورم کاهش یابد، تنظیم قیمت‌ها در بازار ممکن است. باید استحکام قیمت‌ها در بازار حفظ شود. در زمینه کشاورزی، هزینه‌های بسیار زیادی وجود دارد و این هزینه‌ها برای کشاورزان سودآور نیستند، زیرا نمی‌توانند به خوبی بازدهی محصول خود را پیش بینی نمایند.
اعلام‌های رسانه‌ای در زمان کرونا منجر به کاهش فروش ما شد، زیرا افراد از رفتن به رستوران‌ها منع شدند. همواره رسانه و تبلیغات نقش مهمی را در جامعه ایفا می‌کنند. تبلیغات همچنین می‌تواند به رشد و پیشرفت کسب و کار کمک کرده و به عنوان یک سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات