رونمایی از بلندترین نردبان آتش‌نشانی البرز در فردیس

بلندترین نردبان آتش‌نشانی استان البرز با حضور جمعی از مسئولان و مردم در پارک تندرستی فردیس رونمایی شد.
بلندترین نردبان آتش‌نشانی استان البرز با حضور جمعی از مسئولان و مردم در پارک تندرستی فردیس رونمایی شد.
کد خبر: ۲۹۹۵

به گزارش جام جم البرز: "محمدرضا احمدی نژاد" در حاشیه مراسم رونمایی از بلندترین نردبان آتش‌نشانی استان البرز در شهرستان فردیس گفت: بعد از انتزاع فردیس از کرج، تجهیزات آتش‌نشانی متناسب در شهر فردیس وجود نداشت.
شهردار فردیس ادامه داد: برنامه‌ای با هماهنگی شورای محترم فردیس انجام شد که با توجه به نیاز‌های شهرستان بود، یکی از نیاز‌ها و کمبود‌هایی که داشتیم، بلند مرتبه‌سازی است که اگر ساختمان‌های بلند دچار حریق می‌شدند ما برای کمک‌رسانی وابسته به شهر‌های دیگر بودیم، طبیعتا در کنترل حریق مهم‌ترین چیز سرعت است، به همین خاطر برنامه‎ریزی کردیم که اول سیستم اطفاء حریق با ارتفاع بالا را داشته باشیم.

وی افزود: دو نردبان ۳۶ و ۵۰ متری خریداری شده و یک نردبان تقریباً ۴۰ متری نیز مدنظر برای خریداری است.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: نردبان هیدرولیکی ۵۶ متری آتش نشانی با صرف اعتباری حدود ۱۰۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خریداری شده است.

شهردار فردیس گفت: این نردبان به عنوان بلندترین نردبان آتش‌نشانی در استان البرز و از پیشرفته‌ترین نردبان‌های روز دنیاست که می‌تواند در عملیات امداد و نجات در ساختمان‌ها و نقاط مرتغع و اطفاء حریق در نقاط دور از دسترس از جمله وسایل بازی مرتفع در شهربازی‌ها و... مورد استفاده قرار گیرد.

وی ادامه داد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فردیس علاوه بر نردبان ۵۶ متری، یک نردبان ۳۲ متری دارد و قرارداد خرید یک نردبان ۴۲ متری هم منعقد شده و تا ۵ ماه دیگر به سازمان آتش‌نشانی فردیس تحویل می‌شود.

احمدی نژاد در پایان اظهار داشت: در طی دو سال اخیر تجهیزاتی ایمنی شهرستان فردیس کاملاً مجهز شده و ما برترین تجهیزات را در کشور داریم.

newsQrCode
ارسال نظرات