فاطمه نطنزی، مدیر آموزشگاه آنلاین زبان شناسی و داروهای گیاهی:

طب مدرن و سنی مکمل یکدیگرند

افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ فاطمه نطنزی، مدیر آموزشگاه آنلاین زبان شناسی و داروهای گیاهی جلب می‌ نماییم:
افتخار این را داشتیم تا با یکی از متخصصان و مدیران توانمند کشورمان گفتگوی ویژه ای داشته باشیم؛ توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با‌‌ فاطمه نطنزی، مدیر آموزشگاه آنلاین زبان شناسی و داروهای گیاهی جلب می‌ نماییم:
کد خبر: ۳۰۰

یکی از مشکلاتی که مشاهده می‌شود، کمبود دارو‌هایی است که برای بیماران تجویز می‌شوند و به دلیل مصرف گسترده‌ای که دارند، دسترسی به آن‌ها دشوار است. این دارو‌ها شامل تولیدات داخلی و خارجی می‌باشند. در حال حاضر، جهت تأمین دارو‌های گیاهی، از شرکت‌هایی که در حوزه فروش آنلاین مشغول فعالیت هستند، خریداری می‌نماییم. این تامین کنندگان به ما خدمات می‌دهند و گاهاً نیز با کمبود دارو‌های مورد نیاز مواجه می‌شویم.
در زمینه کاری که انجام می‌دهیم، آموزش‌های لازم را دریافت کرده و دارای پزشکان طب سنتی هستیم که در زیرمجموعه آن‌ها فعالیت داریم. فعالیت ما به صورت آنلاین است و محصولات خود را به سراسر کشور ارسال می‌کنیم، حتی به خارج از کشور نیز ارسال داریم. تقریباً ۱۰ هزار نفر در ایران در این حوزه فعالیت می‌کنند و دارای آموزش‌های منظمی هستند که هر ماه تکرار می‌شوند. افرادی که نیاز دارند، می‌توانند دوباره در این آموزش‌ها شرکت نمایند. طب سنتی در حال حاضر با کمک طب نوین همکاری می‌کند و سابقه بیشتری نسبت به طب نوین دارد. از گذشته تاکنون، طب سنتی برای حل بسیاری از مشکلات مورد استفاده قرار می‌گرفت.
در حال حاضر، طب نوین از طب سنتی استقبال نمی‌کند، در حالی که بسیاری از بیماری‌ها از طریق طب سنتی بهتر از طب نوین قابل درمان هستند. اگر هر دو روش مکمل یکدیگر باشند، نتیجه بهتری خواهد داشت. ما به طب نوین نیز نیاز داریم، اما بیماری‌هایی وجود دارند که نیاز به دارو‌های شیمیایی ندارند و دارو‌های گیاهی برای درمان آن‌ها بهتر و با عوارض کمتری مناسب هستند. بسیاری از بیماری‌ها نشأت گرفته از عوامل شیمیایی موجود در این دارو‌ها هستند. تقریباً ۵۰ درصد از بیماری‌ها به علت سبک زندگی اشتباه و ۵۰ درصد دیگر به علت مصرف این دارو‌های شیمیایی بروز می‌کنند. در کل، در مجموعه ما موارد زیادی وجود دارد که بیماری‌ها با استفاده از دارو‌های گیاهی بهبود یافته اند و رضایت بیشتری نسبت به طب نوین داشته اند.

newsQrCode
ارسال نظرات