شهید ابراهیم هادی ، الگوی کار جهادی

مسئول گروه جهادی شهید ابراهیم هادی اظهار کرد: هدف ما کمک، رفع مشکلات مردم و مستضعفین بوده است و ما علاوه بر کار‌های جهادی، کار فرهنگی زیادی نیز انجام می‌دهیم که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشیم.
مسئول گروه جهادی شهید ابراهیم هادی اظهار کرد: هدف ما کمک، رفع مشکلات مردم و مستضعفین بوده است و ما علاوه بر کار‌های جهادی، کار فرهنگی زیادی نیز انجام می‌دهیم که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشیم.
کد خبر: ۳۰۳۶

به گزارش جام جم البرز: "مریم برزگری"  مسئول گروه جهادی شهید ابراهیم هادی پایگاه مقاومت بسیج قدس که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ در این عرصه آغاز کرده است، در گفتگویی گفت: خداراشکر تمام بسیجیان در پایگاه و محله همراه و به خصوص جوانان که اعضای اصلی گروه هستند؛ مخصوصا فرمانده پایگاه مقاومت بسیج در همه جا پشتیبان و همراه بودند، در تمام عرصه‌ها بخصوص در زمان کرونا با تمام توان حضور داشتند و توانستیم بیش ۱۰ هزار ماسک در کارگاه تولیدی پایگاه به همت جهادگران تولید کنیم.

مسئول گروه جهادی شهید ابراهیم هادی اظهار کرد: هدف ما کمک، رفع مشکلات مردم و مستضعفین بوده است و ما علاوه بر کار‌های جهادی، کار فرهنگی زیادی نیز انجام می‌دهیم که زمینه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) باشیم و مردم را آماده و آشنا با حضرت حجت کنیم.

برزگری ادامه داد: به خاطر اخلاص، عشق و علاقه اعضای گروه برای انجام کار‌های جهادی و همیشه کار‌ها را برای خدا انجام می‌دهند، مثل شهید ابراهیم هادی این باعث شد، اسم گروه مزین به نام این شهید شود.

وی در ادامه به فعالیت‌های خود در کرونا اشاره کرد و گفت: در زمان کرونا کارگاه تولید ماسک داشتیم و بیش ۱۰ هزار ماسک تولید کردیم، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به نیازمندان به طور مداوم، تحت پوشش داشتن ۱۳۰ خانوار نیازمند و کمک رسانی به آنان، تهیه و اهدای جهیزیه به تازه عروس ها، اجرای برنامه‌های سه شنبه‌های مهدوی در پارک محل به صورت مداوم که ۷۰ هفته برگزار شد، برگزاری اردو‌های تفریحی و زیارتی مشهد، قم و جمکران و...، برگزاری کارگاه‌های مهارتی سبک زندگی و تربیت فرزند، پنجشنبه‌های مهربانی که به خانواده نیازمند تحت پوشش بسته کمکم مومنانه تقدیم شد، گوشه‌ای از فعالیت‌های گروه جهادی ما است.

وی ادامه داد: گروه مخاطب ما خانواده‌های نیازمند و جوانان، نوجوانان و کودکان در عرصه فرهنگی بود.

برزگری در پایان خاطرنشان کرد: برنامه سه شنبه‌های مهدوی که از نظر بنده حقیر یک کار فرهنگی عالی و دلی برای امام زمان (عج) بود، بهترین کار گروه جهادی بود و خدایا به ما لیاقت و توان کار کردن برای امام زمان (عج) عطا کند.

newsQrCode
ارسال نظرات