ما در حرفه معماری با دو دسته از چالشهای معماری و دکوراسیون روبرو هستیم. بخش اول مربوط به مردم بوده و بخش بعدی به جامعه برمی گردد.
عدم آگاهی مردم نسبت به این حرفه و درخواستهایی که از ما در خصوص بازسازی و اجرا دارند گاهی ما را با مشکلاتی روبه رو میکند. شخص در ذهن خود طرح و ایدهای را متصور شده و خواهان اجرای آن توسط گروه معماری است. در واقعیت با توجه به محدودیتهای موجود در فضا و عوامل دیگر ممکن است به صورت صد در صد این ایده پیاده سازی نشود.
ما نمیتوانیم اذهان مردم و جامعه را قانع کنیم که هر آنچه ساخته ذهن شما یا فضای سه بعدی مجازی میباشد، به طور صددرصد قابل اجرا نیست. ما با تمام توان میتوانیم ۹۰ درصد نقشه را اجرا کنیم. درک این مشکلات از سوی مردم قطعا در بهبود فضای کاری ما تأثیرگذار است.
مشکلات بخش دوم مربوط به جامعه و مواد اولیه ساختمانی است که ما دریافت میکنیم. گاهی شاهد عدم کیفیت مطلوب مواد اولیه هستیم که مشکلاتی را در زمینه اجرا برای ما به وجود میآورد.
کشور ما در معماری حرف اول را میزند. آثار تاریخی به جا مانده از دورههای گذشته در طول تاریخ و مواد اولیه مصرفی به ما نشان داده که جزو برترینها بوده ایم. ما قطعا توانایی ساخت بهترین مواداولیه در داخل کشور را دارا هستیم.
رسانه نقش بسیار مهمی در بروزرسانی اطلاعات مردم داشته و بی پرده میتواند با مردم صحبت کند.
در گفتگو با هادی رضادخت، مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت، شاخص مند شد:
بابک رستمی، مدیرعامل شرکت طی مصاحبه اختصاصی واکاوی کرد:
فریبا ملائی، مدیر مجموعه ورزشی جاوید:
مریم سعیدی، مدیر و موسس باشگاه، تبیین کرد: