
مترو درد کهنه کرج است، از زمانی که کلنگ آن بر زمین خورده تا زمانی که به بهره برداری رسید در هر مرحله نتوانست به طور شایسته پاسخگوی مردم کرج باشد، در زمان ساخت آن شهرداری کرج به عنوان کارفرما مشکلات متعدد و عدیدهای با شرکت سابیر داشت و در این کش و قوسها مردم کرج قربانی اختلافات شهرداری و سابیر بودند، بعد از آن نیز وقتی وزیر کشور دولت شهید رئیسی متروی کرج را افتتاح کرد مردم به طور شایسته و بایسته نتوانستند از آن استفاده کنند، یعنی اینکه بعد از افتتاح هفتهای سه روز به مردم خدمت رسانی میشود، اگر صحبت از افتتاح است مردم توقع و انتظار دارند که خدمت رسانی استمرار داشته باشد، خدمت رسانی به صورت گزینشی چه معنایی دارد و مردم میخواهند اگر واژه افتتاح بر پروژهای گذاشته میشود به صورت تمام وقت خدمات دریافت کنند، اما به راستی ماجرا چیست که متروی کرج نمیتواند به صورت عادی به مردم خدمت رسانی کند؟ این حق مردم کرج است که بدانند چرا مترو با افتتاح چندباره نمیتواند خدمت رسانی کند؟
روزبه فاطمی، مدیرعامل و رضا فاطمی، رئیس هیات مدیره شرکت مونا الماس فاطمی، برند فیلجون:
مهندس حمید رضا حیدری، رئیس هیئت مدیره آکادمی «مهرسام» و شرکت نوین راه علم و خرد مهرسام تاکید کرد:
پگاه حسن نژاد، مدیر عامل و پرهام حبیب اللهی، عضو هیئت مدیره شرکت زیست آذین دارما:
دکتر محمد تیموری، مدیرعامل و بنیان گذار شرکت نرم افزاری آدا خاطر نشان ساخت: