محمد احمدی، مدیریت نهالستان احمدی (خوشنام) اعلام کرد:

فروش انواع گل و گیاه و درختان مثمر بن بالا نهالستان احمدی (خوشنام)

محمد احمدی، مدت ۲۲ سال است که در زمینه گل و گیاه فعالیت حرفه ای دارد. وی در همین راستا ۱۵سال گذشته و در سال ۱۳۸۸ نمایشگاه دائمی و نهالستان احمدی(خوشنام) را افتتاح نمود.
در این مجموعه انواع گل و گیاه متناسب با اقلیم مناطق مختلف عرضه و توزیع می شود. پشتیبانی دائمی، مشاوره و بازدید رایگان منجر به رضایت مندی مشتریان از خدمات این مجموعه گردیده است.
با این مقدمه و به منظور آشنایی بیشتر با گستره خدمات نهالستان احمدی(خوشنام) خبرنگار روزنامه جام جم البرز با محمد احمدی، مدیر مجرب و اخلاق مدار این مجموعه گفتگویی ترتیب داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:
محمد احمدی، مدت ۲۲ سال است که در زمینه گل و گیاه فعالیت حرفه ای دارد. وی در همین راستا ۱۵سال گذشته و در سال ۱۳۸۸ نمایشگاه دائمی و نهالستان احمدی(خوشنام) را افتتاح نمود. در این مجموعه انواع گل و گیاه متناسب با اقلیم مناطق مختلف عرضه و توزیع می شود. پشتیبانی دائمی، مشاوره و بازدید رایگان منجر به رضایت مندی مشتریان از خدمات این مجموعه گردیده است. با این مقدمه و به منظور آشنایی بیشتر با گستره خدمات نهالستان احمدی(خوشنام) خبرنگار روزنامه جام جم البرز با محمد احمدی، مدیر مجرب و اخلاق مدار این مجموعه گفتگویی ترتیب داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:
کد خبر: ۳۰۶۶

برای آشنایی مخاطبان ما با نهالستان احمدی (خوشنام) درخصوص گستره خدمات خود بگویید.
کار ما فروش انواع گل و گیاه است. طراحی و اجرای انواع فضای سبز در استان‌های تهران و البرز را انجام می‌دهیم و در این راستا نمایشگاه دائمی گل و گیاه تاسیس کرده ایم.
مخاطبین شما بیشتر چه کسانی هستند؟
بیشتر کار ما با مجموعه‌های ویلایی، تفریحی و ورزشی است. در واقع می‌توان اذعان نمود که بیشترین فعالیتمان طراحی، اجرا و نگهداری فضای سبز است که شامل کاشت انواع و اقسام گل و گیاه و چمن کاری و گل کاری می‌شود. همچنین در زمینه سیستم آبیاری قطره‌ای و فواره‌ای که در زمینه گل و گیاه می‌باشد، فعالیت حرفه‌ای داریم.
وجه تمایز مجموعه خود را در چه می‌دانید؟
ما در این نمایشگاه، بهترین گل و گیاه وانواع درختان مثمر وغیرمثمر را متناسب با اقلیم و آب وهوای منطقه داریم، همچنین خدمات پس از فروش و نگهداری از گیاهان را انجام می‌دهیم و تا به امروز افرادی که با ما همکاری و یا خرید کرده اند از خدماتمان راضی بوده اند.
در مورد خدمات پس از فروش بیشتر توضیح دهید.
منظور بنده از خدمات پس از فروش این است که بعد از فروش از گیاهان نگهداری نموده، سرکشی انجام می‌دهیم و پشتیبانی دائمی داریم. مشاوره و بازدید‌های ما نیز به صورت رایگان است و یک سری امتیازات ویژه به مشتریان خود ارائه می‌دهیم.
اگر پروژه گل کاری داشته باشیم به صورت رایگان بازدید و بررسی نموده و بعد از کاشت نیز سرکشی و رسیدگی رایگان است.
آدرس: مشکین دشت- خوشنام- خیابان آبشار- نهالستان احمدی (خوشنام)
ما در فضای مجازی و در همه پلتفرم‌ها از جمله روبیکا، سروش، ایتا و همچنین وب سایت چی چی پلاس و... حضور داریم.
شماره‌های تماس:۰۹۱۲۶۶۶۲۷۸۵،
۰۹۳۷۴۳۴۶۵۶۹
پیج اینستاگرام:
nahalestan-ahmadi@
وب سایت:
https://nahalestan-ahmadi.ir

newsQrCode
برچسب ها: محمد احمدی
ارسال نظرات