علیرضا عباسی در گفتگو با جام جم البرز:

مجلس با وزرای پیشنهادی که به اصول نظام اسلامی و کارآمدی پایبند نباشند تعارف ندارد

علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر سرپرستی روزنامه جام جم در استان البرز با اهدای لوح تقدیری از محمد تقی حسنی سرپرست این رسانه به پاس تلاش و زحمات سالیان زیاد در عرصه رسانه قدردانی کرد.
علیرضا عباسی نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر سرپرستی روزنامه جام جم در استان البرز با اهدای لوح تقدیری از محمد تقی حسنی سرپرست این رسانه به پاس تلاش و زحمات سالیان زیاد در عرصه رسانه قدردانی کرد.
کد خبر: ۳۱۷۸

به گزارش خبرنگار جام جم البرز، دربخشی از پیام این تقدیرنامه آمده است:روز خبرنگار، روز تجلیل از شخص نیست، روزی است که نظر اندیشه و دیدگاه مورد تجلیل قرار می‌گیرد که قرار است جامعه ایرانی اسلامی را به بلندای حق و حقیقت برساند.۱۷ مرداد را به شما و تمامی همکارانتان که در راستای پیشبرد و اهداف ارزش‌های والای انقلاب اسلامی قلم و قدم برداشتند تبریک عرض نموده و امیدواریم که نقد و نظر آنان همواره به اعتلای ایران اسلامی و بلند آوازه شدن نام این کشور در جهان کمک نماید.
در حاشیه این دیدار نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در گفتگو با خبرنگار جام جم البرز در رابطه با بررسی کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم توسط مجلس شورای اسلامی گفت: خوشبختانه از ۱۲ فروردین ۱۳۵۸ که مردم حضور پیدا کردند و سبک اداره جامعه را جمهوری اسلامی تعیین کردند، مردم سالار دینی در کشور ما شکل گرفت و مردم در تعیین مسئولین عالی کشور حضور مستقیم دارند.
وی افزود: هرساله شاهد هستیم که انتخابات در سطوح مختلف کشور برگزار می‌گردد و با رای مردم مسئولین مستقر می‌شوند که بر اساس همان میثاق ملی و قانون اساسی یک جایجایی قدرت به صورت مسالمت آمیزی تشکیل می‌شود که امری بسیار پسندیده و شریفی است.
عباسی در ادامه اذعان کرد:این دوره هم مردم در انتخابات ریاست جمهوری حضور قابل توجهی داشتند که یک انتخابات مشارکتی و رقابتی خوب برگزار شد و مردم با حضور چشمگیر گزینه مورد نظر خود را انتخاب کردند و امروز ما آقای دکتر پزشکیان را به عنوان رئیس جمهور دولت چهاردهم جمهوری اسلامی در اختیار داریم که باید همه کمک کنیم تا این دولت بتواند در مسیر اهداف نظام اسلامی حرکت کند.
نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در ادامه اظهار کرد:موفقیت دولت، موفقیت همه مجموعه است و در این مسیر مجلس شورای اسلامی از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد. بر اساس قانون اساسی که همه ما به آن پایبند هستیم وظیفه مجلس رای اعتماد به وزرای پیشنهادی است که شرایط قانونی را دارند. ما هم با این نگاه کمک می‌کنیم که دولت شکل بگیرد و مستقر شود، اما وظیفه خود می‌دانیم به بهترین گزینه‌های معرفی شده که شرایط کارآمدی لازم برای حل مشکلات کشور را دارند رای بدهیم.
وی در آخر تاکید کرد:بنابراین ما باید بحث گروه، جناح و حزب را کنار بگذاریم و ۱۲ ویژگی شاخصی که مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ ریاست جمهوری فرمودند را در نظر بگیریم. قطعا با افرادی که مشکلاتی در مسیر اصول نظام و همچنین کارآمدی داشته باشند تعارفی نخواهیم داشت و مهم‌ترین مبنای انتخاب مجلس اعتقاد به مبنای نظام اسلامی، سلامت در عمل و کارآمد بودن خواهد بود.

newsQrCode
ارسال نظرات