زیبا لبخند بزنید

معمولا همه مردم دنیا به زیبایی خود اهمیت می‌دهند، ولی برخی از کشور‌ها در این خصوصیت حرفی برای گفتن دارند مانند ایرانیان؛ در همه دنیا ایرانی‌ها به مهمان داری و مهمان دوستی وآراستگی معروفند واین برای مایک افتخار است؛ لازم است که بدانیم البته برای آراستگی در دین ماهم زیاد سفارش شده است و در قرآن هم آمده است که خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد.
وقتی می‌گوییم زیبا باشیم اولین موردی که به ذهن ما می‌رسد چهره افراد است و بیشترین نماد در چهر دهان و دندان است که موقع حرف زدن کاملا توجه همه افراد را به خود جلب میکند.
ازاین رو سعی کرده ایم با یک متخصص دندان پزشک نشستی داشته باشیم که مطالعه این مصاحبه خالی از لطف نخواهد بود.
معمولا همه مردم دنیا به زیبایی خود اهمیت می‌دهند، ولی برخی از کشور‌ها در این خصوصیت حرفی برای گفتن دارند مانند ایرانیان؛ در همه دنیا ایرانی‌ها به مهمان داری و مهمان دوستی وآراستگی معروفند واین برای مایک افتخار است؛ لازم است که بدانیم البته برای آراستگی در دین ماهم زیاد سفارش شده است و در قرآن هم آمده است که خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد. وقتی می‌گوییم زیبا باشیم اولین موردی که به ذهن ما می‌رسد چهره افراد است و بیشترین نماد در چهر دهان و دندان است که موقع حرف زدن کاملا توجه همه افراد را به خود جلب میکند. ازاین رو سعی کرده ایم با یک متخصص دندان پزشک نشستی داشته باشیم که مطالعه این مصاحبه خالی از لطف نخواهد بود.
کد خبر: ۳۲۱۹

لطفا خودتان را معرفی بفرمایید؟
آرمین حریری ۳۰ ساله و جراح و دندانپزشک هستم؛ ۵ سال سابقه کاردراین حیطه را دارم.
آقای دکترآرمین حریری اصالتا از استان آذربایجان شرقی شهر تبریز میباشند
تبریزمعروف به شهر اولین‌ها در هر زمینه‌ای مثل دانشگا‌ها و مشاهیر‌ها است.
مکان‌های دیدنی تبریز:
بازار تبریز، مسجد‌ها، آثار تاریخی مثل: بازار بزرگ تبریز که جز بزرگترین‌ها در دنیاست، ایل گلی هم که در تمام دنیا معروف است و هر توریستی و مهمانی که به تبریز بیاید حتما از ایل گلی بازدیدخواهد کرد.
غذا‌های سنتی شهر تبریز:
کباب تبریز، کوفته تبریزی
سوغات تبریز:
باقلوا تبریزی، قرابیه و...
چه انگیزه‌ای باعث ورود شما به صنف پزشکی شد؟
از کودکی به رشته پزشکی علاقه داشتم و، چون در کنارش علاقه به رشته هنر و طراحی و کار‌های عملی هم داشتم باعث شد که به این صنف ورود پیدا کنم.

اگر امکان انتخاب شغل مجدد برای شما محیا شود چه شغلی را انتخاب خواهید کرد؟
باتمام عشق و علاقه این شغل را پذیرفتم و، چون انتخاب بنده برای این تخصص با مطالعه و تحقیق و علم همراه بود یقینا اگر هزار بار دیگر هم قرار به انتخاب شغل داشتم باز درهمین حیطه فعالیت می‌کردم؛ این یک انتخاب درست برای من بوده و به همین دلیل توانستم خیلی زود در سطح استان حرفی برای زدن داشته باشم و معمولا تمام مراجعین مطب بنده از عملکرد ما رضایت مندی کامل دارند و این بزرگترین افتخارم خواهد بود.

خدمات مجموعه شما در چه لاین‌هایی در دندانپزشکی میباشد؟
سعی کرده ایم تمام خدمات مورد نیاز دندان پزشکی را برای مراجعین و بیماران داشته باشیم که هم دروقت و هم در هزینه صرفه جویی شده باشد از این رو مطب درلاین‌های
ترمیمی، N۲، روکش، ایمپلنت، جراحی، کشیدن دندان، عصب کشی و انواع دندان مصنوعی همه خدمات جز ارتودنسی در این مطب ارائه خدمت خواهیم داشت.

خدمات دندان پزشکی در مطب شامل بیمه‌های پایه خواهد بود؟
متاسفانه اکثر بیماران ما به مشکل بیمه برخورد می‌کنند و با توجه به اینکه خدمات دندان پزشکی شامل بیمه‌های پایه نمی‌شود، ولی می‌توانند از خدمات بیمه‌های تکمیلی استفاده نمایند. وبا توجه به اینکه خدمات دندان پزشکی تقریبا هزینه‌های زیادی را دربرخواهد داشت ما سعی کرده ایم از لحاظ قیمت بسیار مناسب و حتی تخفیف دهیم تا مراجعین و بیماران بتوانند از خدمات مجموعه بهره‌مند شوند.

آیا برای گرفتن خدمات دندان پزشکی نیاز به وقت قبلی میباشد؟
سعی ما رضایتمندی بیماران و مراجعین خواهد بود واز این رو ویزیت‌ها کاملا رایگان و بدون وقت قبلی انجام می‌شود، ولی برای گرفتن خدمات نیاز به وقت قبلی خواهد بود که بیماران در نوبت اذیت نشوند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد مطب را مطرح بفرمایید؟
با توجه به هزینه‌های بسیار زیاد دندان پزشکی سعی ما بر این است که از بهترین
متریال‌های دنیا برای خدمات دندان پزشکی استفاده کنیم، قیمت مناسب و با تخفیف کلیه خدمات دندان پزشکی، فضای مناسب و دلنشین مطب یکی دیگر از ویژگی‌های منحصربه فرد مجموعه ما میباشد.
باتوجه به قیمت‌های متریال که هر روز در حال افزایش است و با توجه به تجربه‌های تلخی که از خدمات اقساطی داشته‌ایم متاسفانه امکان خدمات اقساطی نداریم، اما تخفیفاتی را برای مراجعین در نظر گرفتیم که هزینه درمان آن‌ها زیاد نشود.

راهکار شناخت مواد اولیه مرغوب برای مراجعین چگونه خواهد بود؟
متاسفانه با توجه به تخصصی بودن این کار امکان شناخت مواد اولیه برای مراجعین وجود ندارد و این وجدان کاری ما و همکاران خواهد بود که از بهترین مواد استفاده نمایند.
معمولا برای برخی مراجعین قیمت مهمتراز کیفیت است، اما ما برایمان فقط کیفیت و رضایتمندی مهم خواهد بود، به همین دلیل سعی برآن داریم که بتوانیم کلیه مواد اولیه را کامل به مراجعین معرفی وتفاوت‌های مواد‌ها را اطلاع رسانی نماییم تابا علمی که در این زمینه حاصل می‌شود تصمیم بگیرند.
مسائل و مشکلات صنف کاری خودتان را مطرح بفرمایید؟
مهم‌ترین مسئله شرایط مالی است معمولا خدمات دندان پزشکی هزینه‌های بالایی دارد
و متاسفانه خدمات دندان پزشکی شامل بیمه نمی‌شوند و اخیرا دولت مقداری در این زمینه قدم‌هایی برداشته که کافی نیست.

راهکار شما برای رفع این مشکل چه خواهد بود؟
سیستم نظارتی بهتر و قوی‌تر باشد، جوری باشد که مطالبه دندانپزشک انجام شود.
پرداخت بیمه‌ها حداقل ۶ ماه است که پرداخت نشده است در صورتی که در طول این مدت متریال دندانپزشکی افزایش قیمت خواهدداشت واین تاخیر پرداخت بیمه‌ها می‌تواند برای این صنف بسیار صدمه مالی داشته باشد.

نقش رسانه چقدر می‌تواند در صنف شما تاثیر گذار باشد؟
رسانه‌ها رسالتی را که بر عهده دارند به درستی انجام دهند حتما می‌تواند تاثیر بسزای داشته باشد.
یکی از مهمترین مشکلات درزمینه بیماری‌های انسان بیشتر از جهت دهان و بهداشت خواهد بود که متاسفانه رسانه‌ها کمتر در این زمینه اطلاع رسانی بهداشت دهان و دندان کار و فعالیت دارند که اگر این مشکل حل شود بسیاری ازمشکلات بهداشتی بیماران حل خواهد شد رسانه‌ها یقینا می‌توانند معرف هر صنفی باشند..

راهکار شما برای رفع بوی دهان چه خواهد بود؟
راه‌های زیادی برای مشکلات بوی دهان وجود دارد که با رعایت ان‌ها بخشی از مشکل حل خواهد شد مانند:
بهداشت دهان و دندان است که مربوط به زبان می‌شود.
قسمت پشت مسواک حالت زبری دارد که برای استفاده از تمیز کردن زبان است
و اکثرا با در نظر گرفتن این موارد این مشکل حل خواهد شد.
مسواک فقط نواحی رو و پشت دندان را تمیز می‌کند.
همیشه نخ دندان را توصیه میکنم که باعث تمیز شدن نواحی بین دندان میشود.

آیا ادامه خدمات دندان پزشکی بیماری که رضایت از کار همکاران شما ندارد را انجام خواهید داد؟
به دلیل اینکه ما در قبال این مسائل مسئولیت داریم و این اطمینان را نداریم که همکار قبلی چه کاری انجام داده است متاسفانه با توجه به این که همکار غیر دندانپزشک در جامعه زیاد شده است و این ریسک را همیشه داریم که آیا این بیمار به دندانپزشک مراجعه کرده یا یک دندانساز تجربی، لذا بیماران برای گرفتن خدمات بهتر است قبل ازهر اقدامی بررسی‌های لازم را انجام دهند وبا علم به شناخت پزشک مراجعه نمایند.

هدف شما برای آینده کاریتان چه خواهد بود؟
هدف ما رضایتمندی بیماران است و تمام تلاش ما این است که با علم روز پیش برویم و بتوانیم بهترین خدمات را با کمترین قیمت درخدمت بیماران باشیم.

یکی از نگفته‌های اقای دکتر آرمین حریری را باهم مطالعه کنیم:
به امید روز‌های بهتر ... فقط تلاش می‌کنم که همه هم وطنانم شاد باشند و روز‌های خوبی را تجربه کنند.

آقای دکترآرمین حریری توصیه خودرا به افرادی که زوج شاغل هستند را اینگونه مطرح فرمودند:
وقتی درک دوطرفه وجود داشته باشد خیلی از این مشکلات حل خواهد شد. باید تمام مسائل منزل و خارج ازمنزل را باهمکاری هم برطرف کنید و هردو مانند دوبال پرنده در رشد و ارتقا هم کمک حال هم باشید یک پرنده با یک بال نمی‌تواند رشد کند بنابراین همه با هم درکنار هم باشید.

نکته:
هر فردی که علاقه‌مند به رشته خاصی است باعلم و با عشق وارد عرصه شغلی خود شودو حتما با بررسی و با مطالعه و توانمندی که در ان رشته انجام خواهد داد ورودپیدا کندو این رشته تخصصی ما ضمن اینکه شاید درامد خوبی داشته باشد و مشکلات زیادی دارد بنابراین حتما باید علاقمند به این رشته باشد.
راه‌های ارتباطی:
تلفن: ۰۹۰۱۲۱۴۲۴۲۳
اینستا گرام:dr.arminhariri
آدرس:
فردیس فلکه دوم – خیابان ۱۵ غربی – روبروی تامین اجتماعی – ساختمان سلامت فردیس طبقه ۴

newsQrCode
ارسال نظرات