افزایش ۱۴ هزار نفری بیمه شدگان جدید در تامین اجتماعی البرز /صرفه جویی ۹۶ میلیارد تومانی در منابع صندوق بیمه بیکاری استان البرز

مدیرکل تامین اجتماعی البرز گفت: با اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی در چهار ماهه نخست امسال چهارده هزار و 372  قرارداد بیمه ای جدید با افراد منعقد شده که این سهم در اجرای اصل 29 قانون اساسی و در راستای رسالت و ماموریت اصلی سازمان مبنی بر بیمه نمودن آحاد جامعه و ارائه خدمات مطرح در قانون به این افراد می باشد.
مدیرکل تامین اجتماعی البرز گفت: با اجرای طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی در چهار ماهه نخست امسال چهارده هزار و 372 قرارداد بیمه ای جدید با افراد منعقد شده که این سهم در اجرای اصل 29 قانون اساسی و در راستای رسالت و ماموریت اصلی سازمان مبنی بر بیمه نمودن آحاد جامعه و ارائه خدمات مطرح در قانون به این افراد می باشد.
کد خبر: ۳۲۹۷

به گزارش جام جم البرز: «داوود سعدزاده» با بیان اینکه بیمه فراگیر خانواده ایرانی، بسته‌ای است که انواع بیمه‌های مرتبط با خانواده از جمله دانشجویان، دختران و زنان خانه دار را شامل میشود، افزود: در سه سال اجرای این طرح تاکنون صد و دو هزار و ۶۴۴ نفر در استان البرز جذب بیمه تامین اجتماعی شده اند.
وی تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در البرز را ۹ هزار و ۹۵ نفرعنوان کرد و خاطرنشان ساخت: با هماهنگی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و اتخاذ تدابیر کارشناسی تعداد هزار و ۴۴ مقرری بگیر بیمه بیکاری در چهارماه نخست امسال به کارخانجات و صنایع استان جهت اشتغال مجدد معرفی شدند.
مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز با بیان اینکه در سطح استان تعداد زیادی کارگران شاغل که متاسفانه هنوز بیمه نشده اند داریم، تصریح کرد: بیمه افراد شاغل طبق قانون از وظایف کارفرمایان است و تامین اجتماعی استان البرز پیگیر شناسایی و بیمه این کارگران خواهد بود.
سعدزاده رضایت مردم از عملکرد تامین اجتماعی را ضامن بقای این سازمان عنوان کرد و ادامه داد: تکریم مردم به معنای واقعی انجام تعهدات و ارائه خدمات به موقع و با کیفیت درکمترین زمان ممکن به جامعه هدف اعم از بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران سازمان می‌باشد که این امر در حال حاضر مهمترین هدف سازمان تامین اجتماعی است و این مهم رضایت مردمی از عملکرد تامین اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.
وی نظارت مستمر همراه با احصای نقاط ضعف و قوت فرایند خدمت به مردم را مهم ارزیابی کرد و افزود: نظارت موثر و مستمر، تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف در مسیر خدمت رسانی به مردم از یک طرف امیدآفرینی در جامعه و مخاطبان و از سوی دیگر رضایت خداوند متعال را به دنبال دارد.
داود سعدزاده اقدامات تامین اجتماعی استان البرز در حوزه دولت الکترونیک را چشمگیر توضیف کرد و گفت: با ارتقای شاخص‌های خدمات الکترونیک و غیرحضوری هم اکنون ۵۷ خدمت در حوزه بیمه‌ای و درمان تامین اجتماعی استان البرز بصورت غیرحضوری به مردم و بیمه شدگان ارائه میشود و همین امر رضایت مندی از عملکرد سازمان در استان را در سطح قابل قبول ارتقا داده است.

newsQrCode
ارسال نظرات