زیبایی را با ما تجربه کنید

خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد قطعاً ما انسان‌ها که مخلوق خداوند هستیم و خداوند به خلقتش که ما باشیم افتخار می‌کند هم باید زیبا بود و هم زیبایی را دوست داشت برای زیبا بودن باید تحقیق و بررسی کرد که چگونه مانند یک الماس در بین دوستان و اقوام بدرخشیم برای متفاوت بودن باید به افرادی مراجعه کنیم که خودشان کارشناس و کاربلد این حرفه باشند ما سعی کرده‌ایم یکی از بهترین‌ها را به هم استانی‌های عزیزمان معرفی کنیم تا برای آموزش و خدمات زیبایی حتماً مشاوره از این کادر و کارشناسان با سابقه داشته باشند.
خدا زیباست و زیبایی را دوست دارد قطعاً ما انسان‌ها که مخلوق خداوند هستیم و خداوند به خلقتش که ما باشیم افتخار می‌کند هم باید زیبا بود و هم زیبایی را دوست داشت برای زیبا بودن باید تحقیق و بررسی کرد که چگونه مانند یک الماس در بین دوستان و اقوام بدرخشیم برای متفاوت بودن باید به افرادی مراجعه کنیم که خودشان کارشناس و کاربلد این حرفه باشند ما سعی کرده‌ایم یکی از بهترین‌ها را به هم استانی‌های عزیزمان معرفی کنیم تا برای آموزش و خدمات زیبایی حتماً مشاوره از این کادر و کارشناسان با سابقه داشته باشند.
کد خبر: ۳۳۰۱

افتخار هم صحبتی با مدیریت محترم آکادمی زیبایی عاطفه را داشتیم که توجه شما را به بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.
لطفاً خودتان را معرفی کنید:
گلناز نجفی هستم مدیر آکادمی زیبایی عاطفه با بیش از ۳۰ سال سابقه دارای مدرک دکترای مدیریت و نویسنده کتاب‌های آرایشی و تدریس در حرفه مراقبت زیبایی و اعطای گواهینامه معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای با کد بین المللی،
دریافت کننده لوح تقدیر به عنوان کارآفرین و مدیر برتر استان البرز،شرکت در نمایشگاه هنر هشتم برای اولین بار در ایران و جهان که تمام آثار و تابلوها را با مو اجرا کردیم.
خانم نجفی اصالتاً تبریزی هستند.
سوغات شهر تبریز: نوقا، باسلوق، باقلوا
غذای محلی شهر تبریز: کوفته تبریزی که معروف‌ترین غذای شهر تبریز هست
مکان‌های دیدنی شهر تبریز: عمارت ائل گلی، خانه مشروطه تبریز، مقبره الشعرا، خانه شهریار،کندوان
چه انگیزه‌ای باعث ورود شما به این رشته و تخصص شد؟
سن ۱۴ سالگی که ازدواج کردم به دلیل علاقه زیادی که به درس و مدرسه داشتم و اتفاقی وارد عرصه زیبایی شدم زندگی شخصی و درس و دانشگاه و شغلم را با هم مدیریت کردم و موفق به اخذ مدرک کارشناسی گرافیک و دکترای مدیریت شدم و خداوند را شاکرم که کمکم کرده است تاکار و زندگی و تحصیل را باهم پیش ببرم وازعمرم به نحوه احسن استفاده کنم ومفید باشم.
خدمات ارائه شده در آکادمی عاطفه را شرح دهید:
آموزش و اعطای مدرک معتبر سازمان فنی و حرفه‌ای با کد استاندارد بین المللی قابل ترجمه در ۱۶۰ کشور دنیا می‌باشد و خدمات شامل:عروس و مشتری در تمامی لاین‌ها به صورت تخصصی و کاملاً حرفه‌ای، آرایش دائم، کار با مواد شیمیایی (رنگ)، میکاپ و شینیون،کوتاهی، ناخن، مژه.
شهریه به چه صورت پرداخت می‌گردد؟
هنرجویان شهریه را به صورت نقد و اقساط پرداخت می‌کنند.
امکان مشاوره برای افرادی که میخواهند در این حیطه کاری مشغول شوند خواهید داشت؟
بله، بصورت رایگان تجربه‌ام را در اختیار بقیه همکارانم می‌گذارم چرا که نیت ما رشد و تکامل این صنف است هر فردی علاقمند به این تخصص باشد می‌تواند از مشاوره و کلاس‌های آموزشی ما نیز بهره‌مند شود.
آیا برای گرفتن خدمات از شما نیاز به وقت قبلی هست؟
با توجه به ظرافت‌هایی که در این شغل است حتماً باید زمان را مدیریت کرد تا بتوانیم بهترین خدمات را به مشتریان داشته باشیم از این رو حتماً برای گرفتن خدمات وقت قبلی الزامی است تا هم در وقت و هم در هزینه صرفه‌جویی شود.
چه خدماتی برای عروس خانم‌ها انجام می‌دهید و برنامه شما برای عروس‌های کم بضاعت چه خواهد بود؟
برای خدمات عروس به دلیل توان مالی‌شان لاین بندی شده و نسبت به خدماتی که می‌گیرند هزینه‌ها متغیرهست طبق توان مالی عروس خانم‌ها توافقی مبلغ قرارداد بسته می‌شود و بدون کم و کاستی برایشان به نحو احسن کار انجام می‌شود.
سعی ما بر این است که به راحتی و بدون استرس بهترین شب زندگیشان را تجربه کنند.
اگر واقعاً زوجی توان مالی نداشته باشد نهایت همکاری را با او خواهیم داشت که سابقه این کار را هم داریم و حتی برای برخی خدمات رایگان نیز انجام داده‌ایم که برکت کسب و کار ما بیشتر می‌شود.
سرکار خانم نجفی را می‌توان یک کارآفرین نه تنها در سطح استان بلکه در سطح کشور معرفی کرد:
زیرا به آموزش بیش از هزاران هنرجو در سراسر شهرهای ایران و کشورهای دیگر مشغول به کار هستند و برای ایشان بزرگترین افتخار همین است و چون اولین آموزشگاه منطقه کلاک هستند ۹۹ درصد سالن‌های زیبایی کلاک از شاگردان مجموعه خانم نجفی می‌باشند.
آیا برای گرفتن خدمات یا آموزش مشاوره نیز انجام می‌دهید؟
بله مشاوره رایگان داریم هر فردی برای گرفتن هر خدماتی در هر لاینی می‌تواند به راحتی از مشاوره ما استفاده کند تا بهترین خروجی را برای خودش رقم بزند ما در کنار دوستان هستیم که در رشد و خوبی و شادی آنها سهیم باشیم.
توصیه سرکار خانم نجفی به افرادی که می‌خواهند در این حوزه ورود پیدا کنند چیست؟
حتماً نزد آموزشگاه‌های معتبر و مجرب آموزش حرفه‌ای ببینند و بعد از آموزش به عنوان دستیار کنار استاد مشغول به کار شوند و تجربه کنند که ممکن است ۳ الی ۶ ماه طول بکشد بعد از این مرحله می‌توانند در سالن زیبایی اتاق یا صندلی اجاره کنند یا درصدی کار کنند و در نهایت بعد از کسب تجربه لازم در حیطه مهارت و کسب و کار، سالنهای زیبای خود را افتتاح کنند.
این رمز موفقیت است
مشکلات و مسائلی که در حیطه کاری شما وجود دارد چه چیزهایی هستند؟
از مشکلات حرفه‌ی ما: شهرداری و اداره مالیات و افزایش بی‌رویه اجاره‌های سالن‌ها و قیمت‌های مواد مصرفی برای خدمات و تجهیزات آموزشگاه می‌باشد و اصطحلاک سالن که باعث شده در قبال ساعت‌های طولانی کار و زحمتی که کشیده می‌شود و سالها تجربه از نظر مالی خیلی رضایتمند نباشند.
راه حل شما برای رفع این مشکل چه خواهد بود؟
به خاطر شرایط اقتصادی که در جامعه فراگیر شده است، از ادارات و ارگان‌ها خواستاریم که کار را برایمان سخت‌تر نکنند.
سرکار خانم گلناز نجفی یکی از ناگفته‌های زندگی خود را اینگونه مطرح کردند:
با کمک خدای مهربانم من یک زن قدرتمند و توانمند هستم که با اراده و قدرت می‌توانم شرایط زندگی و کاری خود را به گونه‌ای مدیریت کنم که در زندگی شخصی خود به عنوان یک مادر برای فرزندانم، به عنوان همسر، به عنوان دختر، به عنوان یک کارآفرین برای جامعه و به عنوان یک مدیر و به عنوان یک مربی در تمام نقش‌هایی که دارم قوی بدرخشم و این ملزم به یک برنامه‌ریزی دقیق و استفاده مفید از وقت و زمان هست که در نهایت از خود رضایت کامل را داشته باشم و خداوند را شاکرم که به ما توانایی این را داده که قوی باشیم و با قدرت زندگی کنیم و برای هزاران نفر مفید واقع باشیم.

سالن آکادمی عاطفه چه فضایی دارد توضیح بفرمایید؟
محیطی کاملا دوستانه و زیبا و مهرمادر درکنار تمام هنر آموزان از ویژگی های منحصر بفرد مجموعه ما میباشد که در دوطبقه تشکیل شده است وهر طبقه دارای 72 باشد.

نقش رسانه به چه اندازه می‌تواند در ارتقای صنف شما مفید وتاثیر گذارباشد؟
برای معرفی آکادمی‌های مجرب و متخصص نقش بسیار موثری دارد چرا که ممکن است یک آکادمی باتجربه بقدر کافی دیده نشده باشد و افرادی که نیاز به چنین آموزشگاه‌هایی دارند، ندانند که در کجای شهر واقع شده‌ است. رسانه اگر رسالتی را که دارد به نحو احسن انجام دهد قطعا در رشدو ارتقا شغلی هر صنفی تاثیر گذار خواهد بود.
کلام آخر:
با توکل به خدا هیچ چیزی نمی‌تواند مانع پیشرفت ما شود فقط باید خودمان بخواهیم و انجامش دهیم و در مسیر به موانع زیادی برخورد می‌کنیم اما می‌توانیم از پس همه آنها بربیاییم و ازآنها عبور کنیم و به اهداف و خواسته‌های خود برسیم پس قوی باشیم و در نهایت از خانواده مهربانم کمال تقدیر و تشکر را دارم.

راه‌های ارتباطی با سالن زیبایی عاطفه:
آدرس:
استان البرز، منطقه کلاک، ایستگاه شهرداری، خیابان مسجد ابوالفضل، پلاک ۹۵، آموزشگاه عاطفه
روزهای فعالیت:
همه روزه ایام هفته با هماهنگی درخدمت مراجعین خواهیم بود.
ساعت فعالیت: ۹ الی ۲۱
شماره تماس:
۰۹۱۲۶۶۳۱۵۲۶
۰۲۶۲۳۰۳۱۳۳
پیج اینستاگرام: academyatefe

newsQrCode
ارسال نظرات