کسب رتبه ۹ کشوری توسط تیم هندبال البرز

رییس هیات هندبال استان البرز اعلام کرد: با اقدامات انجام گرفته طی چهار سال گذشته تاکنون ، هندبال این استان از رتبه ۳۱ به رتبه نهم کشوری صعود کرده است.
رییس هیات هندبال استان البرز اعلام کرد: با اقدامات انجام گرفته طی چهار سال گذشته تاکنون ، هندبال این استان از رتبه ۳۱ به رتبه نهم کشوری صعود کرده است.
کد خبر: ۳۳۸۶

به گزارش جام جم البرز: «مرتضی خادمی » روز دوشنبه افزود: امروز هندبال استان البرز در سطح کشور، حرف برای گفتن دارد و ۹ تیم این استان جزو لیگ‌های یک، ۲ و برتر کشوری هستند.

وی بیان کرد: اکنون ۴۴ تیم با حدود ۲ هزار ورزشکار در رشته هندبال استان البرز فعالیت دارند که چهار تیم بانوان در رده‌های مختلف سنی در حال آماده سازی برای حضور در مسابقات لیگ‌های یک، ۲ و برتر کشوری قرار دارند.

خادمی گفت: همچنین به زودی پنج تیم آقایان البرز در رده‌های مختلف سنی به مسابقات لیگ یک، ۲ و برتر کشور اعزام می‌شوند.
رییس هیات هندبال استان البرز یادآور شد: ۲ ماه پیش نیز "مهربان بدوی " بانوی البرزی در مسابقات جهانی هندبال رده سنی جوانان برای کشور و این استان تاریخ ساز شد.

وی اظهار کرد: این استان نیز دارای مربیان هندبال در سطح تیم‌های ملی است و امروز هندبال البرز در حال درخشش و بالندگی قرار دارد.

البرز میزبان رقابت‌های منطقه ۶ کشور

رییس هیات هندبال استان البرز گفت: این استان پنجشنبه و جمعه هفته جاری میزبان رقابت‌های هندبال دختران و پسران نونهال کشور در شهر‌های اشتهارد و کرج است.

خادمی بیان کرد: این رقابت‌ها با شرکت ۱۲۰ ورزشکار از استان‌های تهران و توابع تهران، گیلان، مرکزی، قزوین و البرز به مدت ۲ روز دنبال می‌شود.

وضعیت مطلوب امکانات هندبال البرز

رییس هیات هندبال استان البرز وضعیت امکانات ورزرشی این رشته را مطلوب توصیف کرد و گفت: اکنون سالن ۲ هزارو۵۰۰ نفری مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی کرج در اختیار این هیات قرار دارد.

وی ادامه داد: تیم‌های ورزشی استان البرز افزون بر مسابقات استانی، بخش عمده تمرین‌های خود را در این سالن انجام می‌دهند.

خادمی از حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز قدردانی کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات