محمد فلاح، مدیر کل و لیلا حاجیوند، مدیر داخلی باشگاه سوارکاری نعل تبیین کردند :

کرج، قطب سوارکاری ایران

روزنامه جام جم البرز با محمد فلاح، مدیر کل و لیلا حاجیوند، مدیر داخلی باشگاه سوارکاری نعل گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:
روزنامه جام جم البرز با محمد فلاح، مدیر کل و لیلا حاجیوند، مدیر داخلی باشگاه سوارکاری نعل گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:
کد خبر: ۳۴۴

محمد فلاح، مدیر باشگاه سوارکاری نعل: عمده‌ترین مشکل باشگاه‌های سوار کاری تامین آذوقه است، در حال حاضر قیمت علوفه در اختیار واسطه‌ها است، ما نمی‌توانیم به مقدار زیاد علوفه، انباشته کنیم و از طرفی شرایط نگهداری آن را نداریم، هزینه نگهداری یک اسب بسیار گزاف است. کرج، قطب سوارکاری کشور است، این حوزه در حال حاضر پیشرفت بسیار زیادی کرده است، امروزه فرهنگ سازی بیشتری نسبت به اسب سواری انجام می‌شود، درگذشته مشاهده اسب از نزدیک بسیار مشکل بود، ولی امروزه با وجود باشگاه‌ها به سهولت انجام می‌شود.
متاسفانه فدراسیون هیچ گونه تعرفه‌ای برای ثبت نام به ما ارائه نمی‌دهد، ولی بر حسب موقعیت باشگاه و اسب‌هایی که در اختیارشان گذاشته می‌شود و آموزشی که مربی ارائه می‌دهد، سطح آموزش متفاوت است. افراد ابتدا باید اسب‌ها را بشناسند و به آن‌ها علاقه داشته باشند. همه ارگان‌ها به ترتیب سمتی که دارند برای ما چالش ایجاد می‌کنند، مسئولین باید از ما حمایت کنند با توجه به اینکه نگهداری اسب بسیار اهمیت دارد.
مواظبت اسب و هزینه دامپزشک و جراحی بسیار زیاد است، بسیاری از باشگاه‌ها با مشکل بی آبی مواجهند و مشکلات زیادی در این حوزه وجود دارد.
لیلا حاجیوند، مدیر داخلی باشگاه نعل: فدراسیون برای اسب سواری وجود دارد، اما حمایت چندانی در این حوزه انجام نمی‌شود، کسی که عاشق اسب است، خودش باید هزینه‌ها را تقبل کند و هیچ تسهیلاتی از طرف فدراسیون ارائه نمی‌شود. باشگاه‌های فراوانی به خاطر همین موضوع تعطیل شدند. همه در فدارسیون سعی می‌کنند کمک کنند، ولی برای پیشرفت، نیاز به کمک دیگران دارند، باید یک فراخوان برای کسانی که دارای اسب می‌باشند انجام شود تا همه از شرایط یکسانی برای استفاده از تسهیلات برخوردار شوند.

newsQrCode
برچسب ها: جام جم البرز
ارسال نظرات