مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور خبر داد؛

آغاز مزایده و فروش ۴ هزار میلیارد تومان خودرو و اموال تملیکی کشور از ۲۰ شهریور

مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور با اشاره به رشد فروش این اموال طی سه سال گذشته گفت: ۴۰ هزار میلیارد ریال خودرو و کالای تملیکی کشور از 20 شهریور ماه آماده  مزایده و فروش است.
مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی کشور با اشاره به رشد فروش این اموال طی سه سال گذشته گفت: ۴۰ هزار میلیارد ریال خودرو و کالای تملیکی کشور از 20 شهریور ماه آماده مزایده و فروش است.
کد خبر: ۳۵۱۱

به گزارش جام جم البرز: «سیدعبدالمجید اجتهادی» صبح شنبه در آئین افتتاح ساختمان اداری و چهار انبار اداره کل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان البرز افزود: مقدمات آغاز مزایده فوق العاده خودرو‌ها و لوازم خانگی که حکم قطعی آن توسط مراجع قضایی صادر شده به ارزش تقریبی حدود ۴ هزار میلیارد تومان از ۲۰ تا ۲۶ شهریورماه برگزار می‌شود.
اجتهادی با بیان اینکه اکنون روند تعیین تکلیف اموال تملیکی در انبار‌های کشور با حمایت قوه قضائیه، مجلس و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی روند خوبی به خود گرفته است، گفت: تلاش‌ها بر این است تا این اموال در کمترین زمان ممکن تعیین تکلیف شود تا از فرسودگی آن‌ها در انبار‌ها جلوگیری به عمل آید.

وی اظهار کرد: سال گذشته ۴۸ مزایده الکترونیکی سراسری فروش اموال تملیکی به صورت عادی و فوق العاده در کشور برگزار شد که تا پیش از آن کم سابقه بوده است.

اجتهادی افزود: پارسال نیز ۶۰۰ مورد مزایده و حراج اموال تملیکی به صورت خرده فروشی در سطح کشور انجام شد و امسال نیز این روند در تمام استان‌ها به صورت هفتگی دنبال می‌شود.

مدیر عامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی با اشاره به مصوبه سال ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی در خصوص برداشتن محدودیت فروش برخی اقلام تملیکی مانند خودرو‌ها گفت: این مصوبه امسال کمک شایانی در شتاب بخشی به تعیین تکلیف برخی اقلام که در گذشته محدودیت فروش داشتند، کرده است.

وی تاکید کرد: اموال تملیکی از جمله انواع خودرو‌ها و ماشین آلات راه سازی پس از تعیین تکلیف توسط دستگاه قضائی و سایر دستگاه‌های اجرایی بلافاصله از طریق مزایده الکترونیکی به فروش خواهند رفت.

اجتهادی افزود: اکنون در کنار دستگاه قضائی سایر دستگاه‌های نظارتی مانند سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان ملی استاندارد ایران همکاری خوبی در تعیین تکلیف اموال تملیکی دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات