سعید ترکمندی، مدیر مجموعه خاطر نشان ساخت:

کیفیت مرغوب، شاخصه برتر برند آریا تفلون

سعید ترکمندی، حدود ۴ سال است که در سمت بازرس اتحادیه آلومینیوم، UPVC، شیشه و آهنگران استان البرز مشغول خدمت رسانی می باشد. 
وی همچنین در انتخابات هیئت مدیره اتحادیه کاندید شده که ۲۴ بهمن ماه سال جاری برگزار می شود. سعید ترکمندی، علاوه بر مسئولیت های دولتی، مدیریت مجموعه آریا تفلون را به عهده دارد. این مجموعه تولیدی با شرکت های بزرگ و معتبر همچون: سوپا، سها، آریا دارو، پروژه های صنعتی شرکت اسنوا اصفهان و نیز شرکتهای نانو در زمینه  قطعات و روکش های صنعتی و خوراکی معاضدت و همکاری دارد.
 در ادامه به منظور معرفی خدمات این مجموعه گفتگویی را با ایشان به انجام رسانده ایم که ماحصل آن را می خوانید:
سعید ترکمندی، حدود ۴ سال است که در سمت بازرس اتحادیه آلومینیوم، UPVC، شیشه و آهنگران استان البرز مشغول خدمت رسانی می باشد. وی همچنین در انتخابات هیئت مدیره اتحادیه کاندید شده که ۲۴ بهمن ماه سال جاری برگزار می شود. سعید ترکمندی، علاوه بر مسئولیت های دولتی، مدیریت مجموعه آریا تفلون را به عهده دارد. این مجموعه تولیدی با شرکت های بزرگ و معتبر همچون: سوپا، سها، آریا دارو، پروژه های صنعتی شرکت اسنوا اصفهان و نیز شرکتهای نانو در زمینه قطعات و روکش های صنعتی و خوراکی معاضدت و همکاری دارد. در ادامه به منظور معرفی خدمات این مجموعه گفتگویی را با ایشان به انجام رسانده ایم که ماحصل آن را می خوانید:
کد خبر: ۳۵۶

مجموعه آریا تفلون از چه سالی تاسیس شده است و چه خدمات و تولیداتی به مخاطبین هدف خود ارائه می‌دهد؟
این مجموعه ۱۰ سال گذشته تاسیس گردیده است. علاوه بر بازسازی ظروف تفلون و تولید ظرف‌های آلومینیوم، بازسازی قطعات و روکش‌های صنعتی، خوراکی، بهداشتی و دارویی انجام می‌دهد. در واقع ما روکش قطعات پیش ساخته و همچنین بازسازی ظروف تفلون و قطعات صنعتی را انجام می‌دهیم. در حوزه قطعات صنعتی هم روکش قالب‌های مختلف تیغه و غلتک را انجام می‌دهیم.
شاخص‌ترین ویژگی مجموعه تولیدی خود را در مداقه و اهمیت بر چه موضوعی قلمداد می‌کنید؟

کیفیت، یکی از عواملی است که همواره برایمان اهمیت داشته است. من طی ۱۳ سال در این حوزه کارگری نموده و سپس کارگاه شخصی ام را تاسیس کردم. خوشبختانه مشتریان به دلیل کیفیت مرغوب از خدمات شرکت آریا تفلون راضی بوده اند.
ما سعی کرده ایم در ارائه خدمات و تولیداتمان همواره با بهترین کیفیت، فرآیند کار را پیش ببریم. علاوه بر حفظ این فاکتور اساسی، همیشه طرفدار محیط زیست بوده و بابت نصب فیلتر‌های محیط زیست و کار‌هایی که برای حفظ طبیعت انجام می‌دهیم، ثابت قدم بوده ایم. در این حوزه مهم با افتخار، هزینه‌های مادی نیز متقبل شده ایم. سعی کرده ایم از بهترین متریال موجود دربازار بهره برده و همیشه به فکر سلامت جسم و جان مردم باشیم.
در پایان ضمن تشکر، لطفا راه‌های ارتباطی با مجموعه خود را بیان کنید.
آدرس:کمالشهر- بلوار بهشتی- فجر یک- پلاک ۱۹
شماره‌های تماس:۰۹۱۲۰۴۴۰۲۳۷،
۰۹۳۵۸۹۷۶۳۴۸
شماره ثابت:۰۲۶۳۴۸۰۹۴۹۳

 وب سایت:www.ariatefloon-co.com

newsQrCode
ارسال نظرات