سعید شیرین زاده، مدیرخوشنام مجموعه تبیین کرد:

برفیران؛ برترین خدمات فنی و تعمیرات لوازم خانگی در فردیس

، بازرس هئیت مدیره اتحادیه الکترونیک و صنوف وابسته شهرستان فردیس است. از فعالیت حرفه ای وی در این حوزه ۱۸ سال می گذرد و مجموعه ایشان با نام نمایندگی مجاز لوازم خانگی برفیران فعال می باشد که خدمات پس از فروش یکسری از برندهای ایرانی لوازم خانگی است.  رضایت بالای ۸۰ درصدی مشتریان و ارائه ضمانت در کلیه خدمات، نشان از تخصص، تجربه و تبحر بالای او در این زمینه می باشد. با مقدمه و توضیحاتی که ذکر شد، مخاطبان جام جم البرز را به خوانش و مطالعه گفتگوی خبرنگارمان با این مدیر جوان و متخصص دعوت می کنیم:
، بازرس هئیت مدیره اتحادیه الکترونیک و صنوف وابسته شهرستان فردیس است. از فعالیت حرفه ای وی در این حوزه ۱۸ سال می گذرد و مجموعه ایشان با نام نمایندگی مجاز لوازم خانگی برفیران فعال می باشد که خدمات پس از فروش یکسری از برندهای ایرانی لوازم خانگی است. رضایت بالای ۸۰ درصدی مشتریان و ارائه ضمانت در کلیه خدمات، نشان از تخصص، تجربه و تبحر بالای او در این زمینه می باشد. با مقدمه و توضیحاتی که ذکر شد، مخاطبان جام جم البرز را به خوانش و مطالعه گفتگوی خبرنگارمان با این مدیر جوان و متخصص دعوت می کنیم:
کد خبر: ۳۵۹

در ابتدای این گفتگو، از دلیل ورود خود به حوزه خدمات فنی و تخصصی بگویید.

ورود من به این عرصه بیشتر به خاطر علاقه ام به این حرفه بوده است. در اتحادیه کرج نیز فعالیت داشته و کارشناس اتحادیه بودم. در مجموع به کار‌های فنی و الکترونیک علاقه داشتم، هر چند مرتبط با تحصیلاتم نبود، ولی با تلاش در این حوزه کارم را ادامه دادم.
مجموعه خدمات فنی برفیران از چه سالی و با چه رویکرد‌هایی تاسیس شده است؟
مدت ۱۵ سال است که جواز کسب این مجموعه را دریافت کرده ایم. در این شرکت خودم، پدرم و سه تکنسین فعالیت دارند که همگی دوره‌های تخصصی لازم در این حیطه را گذرانده اند. چنان چه شخصی مایل باشد، می‌تواند نزد ما آموزش ببیند؛ چون با سازمان فنی و حرفه‌ای همکاری داشته و طرح استاد و شاگردی داریم، بنابراین می‌توانند پس از آموزش مدرک را از این سازمان دریافت کنند.
راجع به طرح استاد و شاگردی بیشتر توضیح دهید.
این طرح را فنی و حرفه‌ای در نظر گرفته، در واقع طرحی است که شاگرد را به ما معرفی نموده، سپس به آن‌ها آموزش می‌دهیم و برای اخذ مدرک به سازمان معرفی می‌کنیم.
از خدمات تخصصی مجموعه تحت مدیریتتان بگویید.
در خصوص خدمات، برای محصولاتی که گارانتی و غیر گارانتی دارند، از جمله لوازم خانگی برقی شامل: یخچال، لباسشویی، اسپلیت، کولر، ماشین ظرفشویی، مایکروویو و دیگر لوازم ریز برقی، خدمات نصب، تعمیر و تامین قطعه را انجام می‌دهیم. تعمیر برد‌های الکترونیکی به صورت تخصصی نیز پذیرفته می‌شود.
چند درصد از تعمیرات شما شامل ضمانت می‌شود؟
تعمیرات ما صددرصد با گارانتی ارائه می‌شود. اگر قطعه‌ای بعد از تعمیر، خراب شود، باز هم به عنوان گارانتی آن را تعمیر می‌کنیم.
با توجه به میزان بالای رضایت مشتریان از خدمات شما، قطعا مراجعه کنندگان ثابت زیادی دارید.
بله؛ اکثر مشتریان مجموعه ثابت هستند و با ارائه یک خدمت تعمیرات، ما را به دوستان خود معرفی می‌کنند. طی تماس مشتریان و معرفی ما به اشخاص و یا شرکت‌های دیگر احساس می‌کنم در کارم موفق هستم. بیشترین تعریف مشتریان به خاطر سبک کار ما است. کاری را که به آن‌ها تحویل می‌دهیم از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد. صداقت در کار اهمیت بسیاری دارد.
لطفا راه‌های ارتباطی با مجموعه خود را عنوان کنید.
آدرس: کرج-نرسیده به فردیس- خیابان پیک یا گلستان ۲۹- روبروی نیلوفر۴۸ - پلاک ۳۷۷
شماره‌های تماس ثابت:۰۲۶۳۶۶۶۸۱۲۳،
۰۲۶۶۶۵۰۷۰۹
شماره همراه:۰۹۱۲۴۶۵۱۵۱۳
پیج اینستاگرام:
Shirinzade.saeed
ساعت کاری به جز ایام تعطیل از ۸ صبح الی ۸ شب
newsQrCode
ارسال نظرات