استاندار البرز:

طی دوسال اخیر ۵۰ هزار تبعه خارجی غیر مجاز از طریق استان رد مرز شدند

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ساماندهی اتباع خارجی در استان با اشراف کامل و طبق قانون در جریان است.
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: ساماندهی اتباع خارجی در استان با اشراف کامل و طبق قانون در جریان است.
کد خبر: ۳۵۹۰

جام جم البرز: مجتبی عبداللهی در خصوص ساماندهی و مدیریت حضور اتباع در استان، افزود: با اطلاع رسانی صحیح باید با موضوع افغان هراسی مقابله کنیم چراکه روند ساماندهی اتباع در چارچوب قانون مشخص و در حال اجراست.
عبداللهی گفت: به طور مشخص با حضور اتباع خارجی مجاز بر مبنای قوانین مربوط به اتباع خارجی موضعی نداریم، ولی اتباع غیرمجاز نیز مشمول قوانین مربوطه اعم از شناسایی، جمع آوری و ردمرز می‌شوند.
وی با بیان اینکه در البرز ۲۷ هزار و ۹۱۵ اتباع غیرمجاز در ۵ ماهه امسال رد مرز شدند، افزود: طی سال گذشته تاکنون بیش از ۵۰ هزار تبعه خارجی غیرمجاز از استان البرز طرد شده اند.
استاندار البرز با اشاره به اینکه همچنین ۲۵ هزار نفر از اتباع از البرز به صورت خودمعرف خارج شدند، گفت: البرز اولین استان کشور است که اطلس مشاغل را طراحی کرده و نیاز ورود فصلی اتباع با روادید ۳ ماهه را مشخص و اعلام کرده است.
وی افزود: البرز رتبه اول مقابله با اتباع خارجی غیرمجاز را در کشور کسب کرده و اشراف کامل اطلاعاتی کامل بر اتباع خارجی وجود دارد.
عبداللهی از مدیران استان خواست تا زمانی که در پست و مسئولیت قرار دارند با اهتمام و جدیت به ماموریت‌های خود رسیدگی کنند چراکه ما امانت دار این پست‌ها هستیم و تا آخرین لحظه ماموریت، تکلیف داریم که خدمتگزار مردم باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات