برای ۸ واحد خدمات گردشگری در البرز گواهی کیفیت و درجه بندی صادر شد

معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به موقعیت خاص گردشگری این استان از صدور گواهی کیفیت و درجه‌بندی  برای هشت واحد تأسیسات خدمات گردشگری در البرز خبر داد.
معاون گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به موقعیت خاص گردشگری این استان از صدور گواهی کیفیت و درجه‌بندی برای هشت واحد تأسیسات خدمات گردشگری در البرز خبر داد.
کد خبر: ۳۶۹۷

جام جم البرز: علیرضا فلاح‌پور روز چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت کیفی واحد‌های خدمات گردشگری البرز افزود: این واحد‌ها شامل ۶ رستوران بین‌راهی و ۲ واحد اقامتی استان البرز است.

به گفته معاون گردشگری استان البرز پیش از این، بازدید‌ها و بررسی‌های لازم از این تأسیسات صورت گرفته و پس از دریافت گزارش ارزیابی شرکت عامل تطبیق تأسیسات گردشگری با صدور گواهینامه کیفیت خدمات گردشگری موافقت شد.

وی با اشاره به شروع فرایند بررسی و ارزیابی هفت واحد دیگر، اظهار کرد: یکی از مهمترین برنامه‌های معاونت گردشگری استان به پایان رساندن فرایند ارزیابی تمام تأسیسات گردشگری تا پایان سال ۱۴۰۳ است.

فلاح‌پور ادامه داد: به استناد آیین‌نامه اجرایی ایجاد، اصلاح و تکمیل، درجه‌بندی و نرخ‌گذاری تأسیسات گردشگری و نظارت بر فعالیت آن‌ها، همچنین در راستای ارائه خدمات مطلوب به گردشگران دستور لازم برای پیگیری جدی عملیات ارزیابی تمامی تأسیسات گردشگری و تشکیل جلسات مستمر کمیسیون درجه‌بندی استان صادر شده است.

معاون گردشگری استان البرز افزود: این تأسیسات بر اساس مشخصات فنی، تجهیزات، نیروی انسانی و کیفیت ارائه خدمات درجه‌بندی می‌شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات