تجهیز ۱۰ باب خانه ورزش روستایی استان البرز ویژه شهرستان های ساوجبلاغ و طالقان

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان البرز گفت:  ۱۰ باب خانه‌ ورزش روستایی در ساوجبلاغ تجهیز و تکمیل شد
رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی محلی استان البرز گفت: ۱۰ باب خانه‌ ورزش روستایی در ساوجبلاغ تجهیز و تکمیل شد
کد خبر: ۳۷۰۶

جام جم البرز: «مجید رضاخانی» گفت: امروز روستا‌های لهران، آسفاران، خسبان، کش رود، گوران در طالقان و روستا‌های احمد آباداعتماد الدوله، سنج، وشگین و کردان در ساوجبلاغ تجهیزات ورزشی ارسال شد و امیدواریم در آینده نزدیک تمام ۲۵۴ روستای دارای دهیاری در البرز به وسایل ورزشی تجهیز شود.

وی افزود: در حال حاضر ۲۰۵ روستا از این تجهیزات ورزشی بهره‌مند شدند و امروز هم ۱۰ باب خانه ورزشی در ساوجبلاغ تجهیز شد تا پایان سال در ساوجبلاغ این تعداد به ۵۰ باب خانه ورزش در ساوجبلاغ می‌رسد.
رئیس اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ هم از افزایش سرانه ورزشی در روستا‌ها به میزان ۱/۱۰سانتی متر خبر داد و گفت: برای تقویت و کشف استعداد‌های ورزشی در روستا‌ها این برنامه ادامه دارد.
گلسرخی افزود: برای این تجهیزات مبلغی بالغ بر دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.
وی گفت: برگزاری مسابقات ورزشی در روستا‌های از جمله برنامه‌هایی است که با ارسال این تجهیزات آغاز می‌شود.
علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: ما برای تامین زیر ساخت‌های ورزش در استان البرز مبلغ ۴۰ میلیارد تومان جذب کرده بودیم که این مبلغ در اداره ورزش و جوانان جذب نشد و مجدد به خزانه عودت شد.
وی گفت: با این مبلغ می‌توانستیم سرانه‌های ورزشی را در شهر‌ها و روستا‌ها افزایش دهیم و اماکن ورزشی خوبی را بسازیم که تعلل مدیران استانی مانع جذب این بودجه مهم ورزشی شد.

newsQrCode
ارسال نظرات