رویداد هوش مصنوعی در کشاورزی

رویداد هوش مصنوعی در کشاورزی (AGAi ۲۰۲۴) در روز چهارشنبه، ۱۱ مهر ۱۴۰۳ در کرج، پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی برگزار خواهد شد.
رویداد هوش مصنوعی در کشاورزی (AGAi ۲۰۲۴) در روز چهارشنبه، ۱۱ مهر ۱۴۰۳ در کرج، پژوهشگاه بیوتکنولوژی کشاورزی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۷۸۰

به گزارش جام جم البرز،این رویداد با هدف معرفی نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های پیشرفته در زمینه هوش مصنوعی در کشاورزی، فرصتی بی‌نظیر برای شبکه‌سازی و انجام پروژه‌های فناورانه مشترک را فراهم می‌کند. شرکت‌های پیشرو و کشت و صنعت‏ها، گلخانه‌داران بزرگ، کشاورزان برتر و مقامات دولتی در این رویداد حضور خواهند داشت تا به اشتراکگذاری دانش و تجربیات بپردازند.

معرفی رویداد
رویداد هوش مصنوعی در کشاورزی با هدف شناسایی و بهره‌برداری از فرصت‌های موجود در حوزه هوش مصنوعی در کشاورزی برگزار می‌شود. این رویداد فرصتی بی‌نظیر برای ارتباط بین فناوری‌های نوین و متقاضیان را فراهم می‌کند و به شناسایی نیاز‌های شرکت‌ها و کشاورزان و برقراری ارتباط بین آن‌ها می‌پردازد.
این رویداد مختص شرکت‌های دارای فناوری، کشاورزان، گلخانه‌داران، دامداران و دانشجویان علاقه‌مند است. در این رویداد، چندین سخنران کلیدی به ارائه مطالب خواهند پرداخت و شرکت‌ها نیز به مدت ۵ دقیقه فرصت خواهند داشت تا خدمات و محصولات خود را معرفی کنند. پس از هر ارائه، بخش پرسش و پاسخ برای تعامل بیشتر برگزار خواهد شد.
مشارکت و ثبت‌نام در رویداد
در این رویداد، مدل‌های متنوعی برای مشارکت شما در نظر گرفته‌ شده است:
شرکت‌های دارای فناوری و محصول:
اگر شما شرکتی با فناوری و محصولات مرتبط با حوزه هوش مصنوعی در کشاورزی هستید، در ابتدا یک جلسه مصاحبه با شما ترتیب داده خواهد شد. در صورت تایید دبیر علمی و اجرایی رویداد، می‌توانید در زمان‌بندی‌های رویداد قرار بگیرید و تیم و محصولات خود را معرفی کنید. اگر فرصت ارائه محصول برای شما فراهم نشد، می‌توانید با ثبت‌نام به عنوان بازدیدکننده، صندلی خود را رزرو کنید و در بخش نمایشگاهی به سبک کانتر حضور داشته باشید. جهت ثبت‌نام و استعلام بخش نمایشگاهی، با شماره ۰۹۹۶۴۲۴۹۵۵۲ تماس حاصل فرمایید.
حضور به عنوان بازدیدکننده:
اگر تنها به عنوان بازدیدکننده علاقه‌مند به حضور در رویداد هستید، می‌توانید با تهیه بلیط، در این رویداد شرکت کنید. جهت ثبت‌نام، با شماره ۰۹۹۶۴۲۴۹۵۵۲ تماس حاصل فرمایید.
سوالات متداول:
چگونه می‌توانم به عنوان یک شرکت دارای فناوری و محصول در این رویداد شرکت کنم؟
شما در ابتدا با ما تماس می‏گیرید و ما بین شما و دبیر علمی و اجرایی رویداد جلسه‌ای مجازی تدارک می‏دهیم. بعد از تایید دبیران، به شما نتیجه را اعلام میکنیم.
چگونه می‌توانم به عنوان یک بازدیدکننده در این رویداد شرکت کنم و صندلی خود را رزرو کنم؟
شما با ما تماس می‏گیرید. با شما مصاحبه اولیه انجام میشود. در صورت مناسب بودن گردهمایی و وجود ظرفیت برای شما فاکتور بلیط حضور ارسال میشود.
چه فرصت‌هایی برای ارتباط مستقیم با کشاورزان و گلخانه‌داران در این رویداد وجود دارد؟
برای شرکت‌های دارای فناوری چندین فرصت، ارائه ۵ دقیق‌های و بخش نمایشگاه، در نظر گرفته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات