فرمانده انتظامی استان البرز در جمع اصحاب رسانه:

اقتدار جمهوری اسلامی ایران مدیون درایت و رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب است

فرمانده انتظامی استان البرز گفت:اگر امروزه جمهوری اسلامی ایران در جهان دارای اقتدار می‌باشد آن را مدیون شجاعت و رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.
فرمانده انتظامی استان البرز گفت:اگر امروزه جمهوری اسلامی ایران در جهان دارای اقتدار می‌باشد آن را مدیون شجاعت و رهنمود‌های حکیمانه رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۳۹۴۱

به گزارش خبرنگار جام جم البرز، سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز به مناسبت فرارسیدن هفته فراجا در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت شهدای معزز مقاومت گفت: در مدت ۴۵ سالی که از انقلاب اسلامی می‌گذرد اتفاقات بسیاری رقم خورده که همراه با فراز و نشیب بوده است، اما هدایت‌های حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری باعث شد که این کشتی به راه ناکجا آباد نرود و افرادی که درونش حضور دارند آرامش داشته باشند.
وی افزود:همه مشاهده کردیم در روز‌هایی که رژیم صهیونستی فضای بسیار آلوده و ظالمانه‌ای را در منطقه به وجود آورده است چگونه رهبر معظم انقلاب با شجاعت بسیار و شکوه و بدون هیچ واهمه‌ای در نماز جمعه این هفته تهران حاضر شدند و بار دیگر با راهنمایی‌های حکیمانه مردم مسلمان جهان را هدایت کردند و فصل الخطابی شد برای تمام مسلمانان که چگونه در مقابل رژیم غاصب و ظالم کودک کش ایستادگی کنند.
سردار هداوند تاکید کرد:ما هم پیرو چنین مرد بزرگی هستیم و تمام فعالیت‌هایمان را بر اساس روش و رفتار ایشان تنظیم می‌کنیم و این را باید بدانیم که اگر همه وجود و فکرمان را به کلام رهبری معطوف کنیم در زندگی دچار هیچ خدشه‌ای نخواهیم شد.
فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه امسال هفته فراجا با شعار پلیس هوشمند و مردم قانون مدار انتخاب شده است گفت:تمام تلاش خود را می‌کنیم به سمتی برویم که پلیس را هوشمند سازی کنیم و مردم به قانون مداری دعوت شوند تا خلعی در جامعه پیش نیاید و آسیبی به شخصی نرسد که اصحاب رسانه می‌توانند در این مسیر بسیار ما را کمک کنند و با اطلاع رسانی‌های خود باعث آرامش در جامعه شوند.
سردار هداوند در ادامه به تشریح اقدامات مجموعه انتظامی استان در شش ماهه نخست سال جاری پرداخت و اظهار داشت:در این مدت ۳۹ طرح مقابله با سرقت تحت عنوان رعد انجام شده که طی این عملیات‌ها ۱۸۵ باند سرقت متلاشی و ۴۱۳ سارق دستگیر شدند و بر اساس این طرح که بازدارنده می‌باشد، سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد کاهش داشته است.
وی در ادامه افزود: در حوزه پلیس امنیت و اقتصادی ۱۲ مورد طرح مقابله با جرایم تحت عنوان صابر صورت پذیرفته که در این جهت ۵۳۵ نفر متهم دستگیر شدند و ارزش ریالی کشفیات ۷ همت می‌باشد و نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴ درصد افزایش داشته است و همچنین در حوزه پلیس فتا ۵ طرح مقابله با مجرمان سایبری و کلاهبرداران اینترنتی تحت عنوان ذوالفقار داشتیم که ۴۲ باند منهدم و ۶۳۴متهم دستیگر شدند.
فرمانده انتظامی استان البرز اقدامات صورت گرفته در حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ را این چنین توضیح داد:در این حوزه ۴ طرح مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر تحت عنوان صاعقه و آرامش در شهر انجام شده که در این راستا ۲۸ باند مواد مخدر منهدم و ۳۸۸۰ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر شدند و ۳ تن و ۷۷۱ کیلوگرم از انواع مواد مخدر کشف شده است.
وی در رابطه با اقدامات انجام شده در باقی حوزه‌های انتظامی استان البرز گفت: در حوزه پلیس اطلاعات و امنیت (۵ مورد طرح مقابله با ارازل و اوباش و دستگیری ۷۲ نفر)، حوزه پلس راه (۱۳۲۱۵۱ مورد برخورد با تخلفات حادثه ساز)، حوزه پلیس راهنمایی و رانندگی (۸۵۰۴۳۱ مورد برخورد با تخلفات حادثه ساز)، ترد ۳۵۲۵۹ نفر اتباع غیر مجاز و ۸۵۳۲۰ خدمات شماره گذاری و صدور گواهینامه انجام شده است.
سردار هداوند خبر داد:در حوزه مشاوره و مددکاری تعداد ۱۳۸۹۸ پرونده قضایی با موضوعات خانوادگی، نزاع و درگیری به دوایر مشاوره و مددکاری ارجاع داده شده که از این تعداد ۱۱۷۱۰ پرونده یعنی نزدیک ۸۶ درصد به سازش و صلح ختم شده است که در زمینه مشاوره شهروندان محترم می‌توانند با شماره گیری تلفن ۰۹۶۵۸۰ به صورت رایگان خدمات مشاوره‌ای را دریافت کنند و همچنین شماره تماس ۱۹۷ آماده شنیدن نظرات، پیشنهادات و انتقادات نسبت به عملکرد پلیس در استان البرز می‌باشد.
فرمانده انتظامی استان البرز در آخر بیان کرد: از تمام همکاران عزیز خودم تشکر و قدردانی می‌کنم که همواره تلاش و سعی می‌کنند تا آرامش را در شهر به ارمغان بیاورند و همچنین از خانواده‌های محترم این عزیزان که شرایط را به گونه‌ای فراهم می‌کنند تا همسرانشان به خوبی به امر خدمت رسانی به مردم شریف بپردازند.

newsQrCode
ارسال نظرات