امام جمعه کوهسار:

نمازجمعه نصر به امامت مقام معظم رهبری، بزرگترین رزمایش عبادی، سیاسی، نظامی و امنیتی جهان بود که تهدید‌های دشمن را خنثی ونقشه هایش را نقش بر آب کرد.

نمازجمعه شهر کوهسار و بخش چندار ۲۰مهر۱۴۰۳ به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر افتخاری امام جمعه این شهر برگزار شد.
نمازجمعه شهر کوهسار و بخش چندار ۲۰مهر۱۴۰۳ به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر افتخاری امام جمعه این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۱۸

به گزارش خبرنگار جام جم البرز از ساوجبلاغ،خطیب جمعه کوهسار ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، با بهره گیری از آیات و روایات گفت: همه انسان‌ها در زیان وخسران هستند، مگر کسانی که ایمان آورده اند وعمل صالح انجام میدهند. وی درتکمیل بیانات خویش افزود: عمل صالح بدون ایمان، نه تنها مفهومی ندارد وخیری به انسان نمی‌رساند، حتی گاهی ممکن است این عمل به ظاهر خیری که پشتوانه ایمان به خدا را ندارد ضرر نیز داشته باشد.
ایشان شیعه ائمه اطهار و مومن واقعی را کسی قلمداد کرد که به همه دستورات دین اعتقاد داشته باشد و نه فقط به برخی از آنان، ومسئله حجاب را شاهد مثال خویش ذکر کرد که بعنوان یک قانون و دستور الهی باید به آن اعتقاد داشته باشیم.
حاج آقا افتخاری درخطبه دوم نمازجمعه، به نمازجمعه نصر اشاره کرد وگفت: نمازجمعه نصر به امامت مقام معظم رهبری، بزرگترین رزمایش عبادی، سیاسی، نظامی و امنیتی جهان بود که تهدید‌های دشمن را خنثی ونقشه هایش را نقش بر آب کرد.
حاج آقا افتخاری دربخش دیگری ازبیانات خویش ضمن تبریک سالروز ولادت آقا امام حسن عسکری (ع) گفت: دشمن، چون می‌دانست که مهدی موعود (عج) فرزند آن امام همام است لذا بیشترین حبس وزندانی دربین ائمه معصومین (ع) نصیب ایشان بود، بطوری که وی تنها امامی بود که بخاطر این مراقبت‌های شدید امنیتی نتوانست حج را بجای آورد.

newsQrCode
ارسال نظرات