امام جمعه کوهسار:

اقدام شجاعانه ریاست مجلس شورای اسلامی و همچنین وزیر امور خارجه در سفر به لبنان باعث تحقیر این رژیم منحوس و هم موجب دلگرمی مردم عزیز لبنان و محور مقاومت شد

نماز عبادی سیاسی جمعه شهر کوهسار و بخش چندار امروز ۲۷ مهر ۱۴۰۳ به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر افتخاری امام جمعه این شهر برگزار شد.
نماز عبادی سیاسی جمعه شهر کوهسار و بخش چندار امروز ۲۷ مهر ۱۴۰۳ به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی اکبر افتخاری امام جمعه این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۶۰

به گزارش خبرنگار جام جم البرز از ساوجبلاغ،خطیب جمعه کوهسار ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی،از ایمان بعنوان اساسی‌ترین عامل سعادت انسان یاد کرد و با استفاده از آیات الهی دو ویژگی مهم مومنین را اینگونه برشمرد و گفت:مومنین حقیقی کسانی هستند که هنگامی که از خداوند یاد می‌شود قلوبشان به هول و هراس و ترس می‌افتد و آنگاه که آیات الهی را می‌شنوند بر ایمانشان افزوده می‌گردد.

وی افزود: ترس مومنین از خداوند بخاطر درک عظمت خداست و نه گناه و معصیت.

حجت الاسلام والمسلمین افتخاری در خطبه دوم نمازجمعه با اشاره به حوادث و وقایع روز‌های اخیر گفت:اقدام شجاعانه جناب آقای دکتر قالیباف ریاست محترم مجلس شورای اسلامی و همچنین جناب آقای دکتر عراقچی وزیر امور خارجه در سفر به لبنان که با نادیده گرفتن تهدیدات دشمن صهیونیستی هم باعث تحقیر این رژیم منحوس و هم موجب دلگرمی مردم عزیز لبنان و محور مقاومت شد که شایسته تقدیر است.

حاج آقا افتخاری خاطرنشان کرد: امروز ما در معرض یک جنگ ترکیبی و همه جانبه از سوی دشمن هستیم که شامل جنگ اقتصادی، فرهنگی و سایبری و رسانه‌ای می‌باشد و دشمن در این جنگ ناجوانمردانه دست به دامن شایعه سازی و فریب افکار عمومی شده است تا وجهه از دست رفته خویش را بازسازی نماید.

حاج آقا افتخاری در تکمیل بیانات خویش به شایعاتی که دشمن در خصوص سردار قاآنی و هم اکنون نیز در مورد یحیی سنوار رهبر حماس درست کرده است پرداخت و گفت: همه باید اولا هوشیار باشیم ثانیا گوش و توجهمان به رسانه‌های معتبر داخلی باشد تا در دام شایعات دشمن گرفتار نشویم.

ایشان موضوع سامانه پدافند تاد را هم یک جنگ روانی در همین راستا قلمداد کرد و افزود: این سامانه چیز جدیدی نیست و در وعده صادق ۲ مقهور قدرت نظامی رزمندگان عزیز ما شد و اخیرا هم که حزب الله لبنان با عبور از آن عملیات موفقی را علیه دشمن انجام داد.

طی حکمی از سوی امام جمعه محترم بخش چندار و شهر کوهسار، حجت الاسلام والمسلمین محمدابراهیم دراج به عنوان مسئول دفتر ایشان معرفی گردید.

newsQrCode
ارسال نظرات