نخبگان بهترین در کیفیت

آینده هر کشوری بستگی به نخبگان آن کشور داردو هر فردی بخواهد در آینده کشور خود سهیم باشد باید از کودکان شروع کنند. آنان سرمایه‌های بسیار باارزشی هستند که خیلی وقت‌ها دیده نمی‌شوند و همین امر باعث عقب افتادگی برخی کشور‌های جهان سوم است.
امروز سعی کرده ایم یکی از بهترین موسسات سطح استان که دراین امر قدم برداشته ویکی از دغدقه هایش موضوع نخبگان است بیشتر آشنا شویم.
آینده هر کشوری بستگی به نخبگان آن کشور داردو هر فردی بخواهد در آینده کشور خود سهیم باشد باید از کودکان شروع کنند. آنان سرمایه‌های بسیار باارزشی هستند که خیلی وقت‌ها دیده نمی‌شوند و همین امر باعث عقب افتادگی برخی کشور‌های جهان سوم است. امروز سعی کرده ایم یکی از بهترین موسسات سطح استان که دراین امر قدم برداشته ویکی از دغدقه هایش موضوع نخبگان است بیشتر آشنا شویم.
کد خبر: ۴۱۹۰

افتخار هم صحبتی با مدیریت محترم و موسس پرورش ذهن نخبگان را داشتیم که توجه شما را به بخشی از این مصاحبه جلب می‌نماییم.
لطفاً خودتان را معرفی بفرمایید:
طاهره سلیمان‌زاده مدیرعامل و موسس پرورش ذهن نخبگان هوشمند با بیش از ۱۵ سال سابقه رشته روانشناسی کودکان و نوجوانان هستم
سرکار خانم طاهره سلیمان زاده اصالتا آذربایجان شرقی شهرستان هشترود هستند
سوغات شهرهشترود:
لبنیات و گوشت
غذای محلی شهر هشترود:
آبگوشت دیزی
مکان‌های دیدنی شهر هشترود:
قلعه ضحاکَ
چندین بار در قلعه ضحاک برنامه اجرا کرده ام و در داستان‌های شاهنامه‌ای که نوشتم از آن نام برده ام.
ویژگی منحصر به فرد مردمان شهر هشترود:
بسیار تعصبی و خونگرم و مهمان نواز هستند و از طرفی بسیار هوای یکدیگر را دارند.
انگیزه شما برای انتخاب این شغل چه بوده است؟
بچه‌ها، در اصل علت اصلی انتخاب این شغل وجود بچه‌ها بود هنگامی که بچه‌هایی که استعداد داشتند را می‌دیدم که هیچ جا برای آن‌ها نمی‌توانند کاری بکنند مخصوصاً در شهر‌هایی که از پایتخت دور هستند بسیار ناراحت می‌شدم و سعی داشتم برای این عزیزان قدمی بردارم تا این پتانسیل و انرژی در کشور به درستی راه خود را پیدا کند.
همین‌ها تلنگری به من وارد کرد و باعث شد این کار رااستارت بزنم و ازاین که توانسته ام برای آینده کشورم و نخبگان آینده قدمی بردارم بی نهایت خوشحالم.
یکی از بزرگترین آرزو‌های بنده در این خصوص این است که همه والدین از عملکرد این مجموعه رضایت کامل دارند و این برای مجموعه ما یک افتخار بزرگ است.
با توجه به سابقه کاری که دارید اگر امکان انتخاب شغل مجددی را داشتید چه گزینه‌ای را انتخاب می‌نمودید؟
قطعاً همین شغل را انتخاب می‌کردم، چون از کودکی آرزوی بنده آموزش دادن و رشد دادن کودکان بود دوست داشتم که باعث پیشرفت آن‌ها بشوم.
این شغل را با همسر عزیزم آقای علیرضا جهانی نسب که بنیانگذار چرتکه فارسی در ایران هستند و خبرنگار صدا و سیما شبکه ۵ بودند در نظرآباد و پیش از ۱۱ سال مدیر روابط عمومی فرمانداری استان نظرآباد بوده‌اندشروع کردم که متاسفانه درزمان کرونا آسمانی شدند و ما را تنها گذاشتند در حال حاضر پسر بنده محمد جهانی نسب رئیس مجموعه هستند و در کلیه امور ایشان حضور پررنگی را ایفا می‌نمایند.
مشکلات و مسائلی که در حیطه کاری شما وجود دارد را مطرح بفرمایید؟
در بخش آموزشی و فرهنگی بسیار دچار چالش هستیم همکارانی که می‌توانستند در این حیطه ما را یاری بفرمایند ما را همیاری نمی‌کنند مخصوصاً در نظرآباد این مشکل بیشتر به چشم می‌خورد و اگر این حمایت‌ها بود یقینا موفقیت برای اینده کشور بهتر رقم می‌خورد.
نقش رسانه رفع مشکلات مطرح شده و ارتقاء شغل شما چقدر می‌تواندتاثیر گذار باشد؟
شرایط زندگی بسیار سخت شده و آموزش و مسائلی از این دست جزء اولویت‌های خانواده‌ها نیست و اگر رسانه‌ها رسالتی را که دارند به نحوه احسن انجام دهند یقینا می‌توانند هم مشکلات را به گوش مسولین برسانند و هم اهمیت آموزش در سطح کشور را ارتقاء خواهند داد و در نهایت آینده کشور به خوبی رقم خواهد خورد.
در سطح استان مجموعه‌های آموزش همسو با شما وجود دارد؟
خیر تمامی آن‌ها زیر مجموعه مجموعه آموزشگاه ما هستند برخی دیگر از آن‌ها هم که شبیه آموزشگاه ما هستند نمایندگی این مجموعه میباشند.
در مجموعه شما افراد میتوانند از چه سنینی از خدمات مجموعه شما استفاده کنند؟
از سن ۳ تا ۱۸ سال که مدرک گواهینامه پایان ترم به علاوه کارنامه سایتی هم به این عزیزان ارائه خواهد شد.
در مجموعه شما چه خدماتی ارائه می‌شولطفا مطرح بفرمایید؟
استعدادیابی: از کودک تست هوش می‌گیریم وضعیت هوشی و توانایی و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را ارزیابی می‌کنیم درونگرا، برونگرا، عصبی و یا لجباز بودن افراد مشخص
می‌شود.
معمولا اختلالات یادگیری در پایه سوم مدرسه مشخص می‌شود، اما با انجام این تست‌ها می‌توانید در ۵ سالگی متوجه این مشکلات بشوید و جلوی پیشرفت آن را بگیرید در واقع در مجموعه ما دارو وجود ندارد ما با بازی درمانی و با رفتار درمانی کودک را رشد و بهبود می‌دهیم.
امکان اینکه خانواده‌ها فقط جهت انجام گرفتن تست به مجموعه شما مراجعه کند وجود دارد؟
تست‌های تخصصی در این مجموعه انجام خواهد شد و هر خانواده با گرفتن وقت قبلی
می‌توانند فرزندانشان را برای گرفتن تست جهت جلوگیری از پیشرفت بیماری در فرزندان
خود اقدام خواهند کرد.
امکان مشاوره تلفنی و آنلاین هم دارید؟
بله مجموعه ما در اکثر شهر‌ها و استان‌ها نماینده دارد با بنده که تماس بگیرند معرفی می‌کنم به نمایندگی که در آن استان داریم همان خدمات را با همان کیفیت می‌توانند در آنجا دریافت کنند.
امکان ارائه نمایندگی در دیگر استان‌ها را خواهید داشت؟
بله برای افرادی که مراکز آموزشی دارند مثل مراکز علمی آزاد و همچنین آموزش زبان مدارس غیرانتفاعی می‌توانند نمایندگی ما را داشته باشند و حتی افرادی که آموزش دیدند و دارای سابقه کار می‌باشند مثل مربی یا معلم، ولی مرکزی ندارند هم نمایندگی می‌دهیم می‌توانند زیر نظر ما در مراکز و مدارس آموزشی فعالیت نمایند.
هدف حضرتعالی برای آینده چیست؟
آموزش‌های ما از مرز‌های کشوری بیرون برود مثل شاهنامه‌ای که بنده نوشتم بنده برای اولین بار در ایران با قصه‌های شاهنامه روی مهارت‌های زندگی بچه‌ها کار کردم در حال حاضر ۲۸ جلد کتاب نوشتم که بسیار تاثیر گذار بوده و مورد استقبال خانواده‌ها قرار گرفته است.
خدماتی که به مربی‌ها ارائه می‌دهید را بفرمایید؟
آموزش‌های ما به دو صورت می‌باشد یا زیر نظر مراکز هستند و به ما معرفی می‌شوند و آموزش می‌بینند یا شخصاً خود مربی به مجموعه مراجعه می‌کند و نمایندگی ما را می‌گیرد در حال حاضر مجموعه ما بیش از ۵۰۰ مربی آموزش داده است ودر سطح کشور مشغول فعالیت می‌باشند.
انجام می‌شود. آموزش‌های چرتکه، شاهنامه، رشد مهارت‌های ذهنی و استعدادیابی
در پایان دوره مدرک ارائه می‌شود کلیه آموزش‌ها به صورت اقساط انجام می‌شود.

برای افرادی توان مالی ندارند آیا امکان تخفیف وجود دارد؟
بله در درصد‌های متفاوت نسبت به توان مالی اشخاص تخفیف صورت می‌گیرد
و سعی شده است که همه دوستداران این اموزش‌های بتوانند از خدمات ما استفاده نمایند. جمعیت کلاس‌های ما بین ۸ تا ۱۲ نفر می‌باشد.
در رابطه با دوره‌های آموزشی که دارید توضیحاتی بفرمایید؟
دوره چرتکه یک دوره سه ساله است که در سال اول جمع و تفریق و در سال دوم ضربدر و تقسیم و در سال سوم جذر که از اعشار و رادیکال آموزش داده می‌شود که این دوره‌ها روی اعتماد به نفس، خلاقیت، دقت، تمرکز وروی هوش بچه‌ها تاثیر می‌گذارد و مقاله‌ای هم درسایت جام جم ارائه شده است که در رابطه با تمامی این موارد در آنجا صحبت کرده‌ام.
کلام آخر:
تشکر می‌کنم از همه عزیزانی که در تمام شرایط سختی که دران زمان داشتم یاری نمودند.
و همه آنهادر حال حاضر در کنار من هستند دست تک تکشان را می‌بوسم و خوشحالم که افراد این چنینی در کنار من هستند و باعث شدند من پرقدرت و پر انرژی این راه را ادامه بدهم و در اینجا جا دارد از همسر عزیزم مرحوم آقای علیرضا جهانی نسب
هم تشکر کنم که باعث شدن من پا به این راه بگذارم و من را همراهی کردند که متاسفانه الان ایشان در کنار بنده حضور ندارند و آسمانی شدند، ولی راهش ادامه دارد و در اینده کشور قطعا و حتما حضور صمیمی همسرم را درک می‌کنم.
راه‌های ارتباطی:
آدرس:
استان البرز شهرستان نظرآباد - خیابان تهران گلستان ۵ ساختمان نخبگان
روز‌های فعالیت: هر روز به جز جمعه و تعطیلات
۹ الی ۱۳، ۱۵ الی ۱۹
اینستا گرام:Smartelites.ir 

 سایت:Www.smartelites.ir

شماره تماس:

۰۲۱۲۸۴۲۷۹۶۲
۰۹۱۲۱۴۵۷۲۵۹

newsQrCode
ارسال نظرات