کودک امروز دانشمند فردا

به قلم: طاهره سلیمان زاده مدیر و موسس پرورش ذهن نخبگان هوشمند
به قلم: طاهره سلیمان زاده مدیر و موسس پرورش ذهن نخبگان هوشمند
کد خبر: ۴۲۰۵

نخبگان هوشمند اولین مرکز آموزش چرتکه فارسی در کشور می‌باشد که ساختار آموزشی مطابق آموزش و پرورش کشور به زبان کاملاً فارسی انجام می‌شود به طور کلی دوره چرتکه فارسی شامل ۳ سال آموزش ترمیک می‌باشد که بعد مدت آموزش فراگیران می‌توانند چهار عمل اصلی ریاضی و در سال سوم اعداد منفی جذر و اعشار را ذهنی محاسبه کنند در این فرایند آموزشی فراگیران افزایش ۱۰ تا ۲۰ نمره ضریب هوشی خواهند داشت و همچنین سرعت دقت تمرکز خلاقیت سطح یادگیری به صورت چشمگیر در فراگیران ارتقا خواهد یافت
نخبگان هوشمند تمامی خدمات آموزشی اعم از آموزش مربی تهیه و ارسال اقلام آموزشی و پشتیبانی‌های لازمه را در اختیار آموزشگاه‌های سراسر کشور قرار می‌دهد تا مجری خدمات ما در شهر یا منطقه خود باشند

استعدادیابی
بیش از ۴۰ سال است که تست‌های هوش در دنیا به صورت علمی از کودکان ۳ تا ۱۵ سال اخذ می‌شود که نتیجه این تست‌ها شناخت کامل والدین در زمینه‌های هوش. استعداد شخصیت و خلاقیت می‌شود که بعد از انجام این تست‌ها نتیجه توسط تیم دکتران مجموعه تفسیر خواهد شد و گزارش بیش از ۱۵ صفحه‌ای از موارد گفته شده در اختیار والدین قرار می‌گیرد تا با برنامه‌ریزی و پشتیبانی توسط کارشناسان مرکز بتوانند کودکانی باهوش و خلاق تربیت کنند تمامی خدمات آموزشی اعم از تعلیم روانشناس تحصیل و ارزیابی تست‌های ماخوذه از فراگیران توسط موسسه نخبگان هوشمند انجام می‌پذیرد و شما می‌توانید در سراسر کشور نماینده و مجری این طرح در شهر یا منطقه خود باشید.

لیوان چینی
بازی و روش فکری است که کودکان ۲ تا ۹۹ سال با انجام دادن این ورزش می‌توانند ارتقا ویژگی‌های مانند سرعت دقت و تمرکز را داشته باشند همچنین به کمک این بازی تمرکزی کارکرد همزمان دو نیمکره مغز نیز تقویت خواهد شد موسسه نخبگان هوشمند با استفاده از متریال درجه یک نمایندگی خدمات آموزشی لیوان چینی را به تمامی آموزشگاه‌های سراسر کشور اعطا می‌نماید.

مهارت‌های زندگی با داستان‌های شاهنامه نخبگان هوشمند به صورت رسمی اولین مرکز در کشور است که با بیش از ۵۰ قصه به نثر ساده از شاهنامه مهارت‌های اصلی و پایه‌ای کودکان را تقویت می‌کند این مهارت‌ها شامل مهارت‌هایی مانند نه گفتن تقویت اعتماد به نفس آموزش مسائل جنسی مسئولیت پذیری مهارت حل مسئله رشد و تقویت مهارت‌های انسانی می‌باشد تمامی مراکز آموزشگاهی در کشور می‌توانند نمایندگی دوره مهارت‌های زندگی با داستان‌های شاهنامه را دریافت نمایند.

موسسه ملی نخبگان هوشمند با تجربه علمی بیش از یک دهه فعالیت آموزشی و شناختی در حوزه کودک با همراهی و همکاری کارشناسان متخصص کودک آماده ارائه خدمات به مراکز آموزشی سراسر کشور می‌باشد امید است تاثیر مورد انتظار را در مسیر رشد و بالندگی فرزندان عزیز ایران سرفراز داشته باشیم.

جمع‌بندی
در کنار سیستم آموزشی نخبگان هوشمند شما می‌توانید در ابتدا مشخصه‌های پایه‌ای کودکان را به کمک تست‌های بین‌المللی استعدادیابی بسنجید و در راستای ارتقا این ویژگی‌ها از دوره‌های چرتکه فارسی مهارت‌های زندگی با داستان‌های شاهنامه و لیوان چینی بهره‌مند شوید تمامی این خدمات با تضمین صدرصد و به صورت حرفه‌ای و همسو با استاندارد‌های جهانی برگزار می‌شود ما از ابتدای مسیر یادگیری تا پایان همراه کودکان این مرز و بوم هستیم.
نخبگان هوشمند اولین مرکز آموزش محاسبات ذهنی ریاضی با چوب که به زبان فارسی در کشور می‌باشد که در سال ۱۳۹۵ با تالیف بیش از ۱۳ جلد کتاب فارسی مفتخر به دریافت اعتبارنامه رسمی آموزش و پرورش گردید علاوه بر چرتکه فارسی ارائه خدمات آموزشی از قبیل استعدادیابی لیوان چینی و آموزه‌های مهارت‌های زندگی با قصه‌های شاهنامه توسط نخبگان هوشمند انجام می‌شود نخبگان هوشمند هم اکنون آماده ارائه خدمات آموزشی در سراسر کشور می‌باشد.
برقراری ارتباط. توان حل مسئله. اجتماعی شدن. حرکات ریز و درشت اندام‌ها و کنترل آن‌ها برای ظرافت و دقت بیشتر بالا بردن توانایی‌های کلامی ادراکی حرکتی هیجانی و شناختی کودک ایجاد ارتباط مناسب با همسالان و افراد جامعه کمک به حل تعارضات و مشکلات رفتاری کودک شناخت و پیشگیری از مشکلات یادگیری آشنایی و انجام بازی‌های مناسب برای تخلیه صحیح هیجانات کودک تقویت رشد روانشناختی و اجتماعی کودک در فرایند کارگاه هایمان قرار دارد.

راه ارتباطی:

Smartelites.ir
Www.smartelites.ir
۰۲۱۲۸۴۲۷۹۶۲،
۰۹۱۲۱۴۵۷۲۵۹

آدرس:
استان البرز شهرستان نظرآباد خیابان تهران گلستان ۵ ساختمان نخبگان
روز‌های فعالیت: هر روز به جز جمعه و تعطیلات
ساعات کاری: ۹ الی ۱۳، ۱۵ الی ۱۹

newsQrCode
ارسال نظرات