خبر خوب برای مردم استان البرز؛

بدون کارمزد،وام قرض الحسنه بگیرید

در طرح آفتاب بانک سینا همانند اکثر طرح‌ها تسهیلاتی برای در اولویت قرار گرفتن دریافت وام باید دارای میانگین حساب باشید. مزیت این طرح صفر بودن کارمزد و سود آن است.
در طرح آفتاب بانک سینا همانند اکثر طرح‌ها تسهیلاتی برای در اولویت قرار گرفتن دریافت وام باید دارای میانگین حساب باشید. مزیت این طرح صفر بودن کارمزد و سود آن است.
کد خبر: ۴۳۹

سعید ترابی مدیریت بانک سینا منطقه البرز، قزوین و زنجان در گفتگو با خبرنگار جام جم البرز ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر با اشاره به توجه ویژه بانک سینا در زمینه محرومیت زدایی گفت:یکی از اقدامات مهمی که در بانک سینا رقم خورده، موضوع محرومیت زدایی می‌باشد که به لطف خداوند این بانک توانسته است ۲۳ هزار میلیارد تسهیلات محرومیت زدایی در سطح کشور پرداخت کند و اشتغالزایی خوبی هم در این بخش ایجاد کرده است.

وی در ادامه افزود:یکی از دغدغه‌هایی که در میان مردم رواج دارد اخذ تسهیلات ارزان قیمت می‌باشد که یکی از رویکرد‌های مهم که هیچ بانکی تا به حال انجام نداده است، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه با کارمزد صفر درصد در قالب طرح آفتاب می‌باشد. این طرح در گذشته برای مناطقی بود که عمدتأ اهل تسنن وجود داشتند، اما به دلیل استقبال زیاد و درایت مدیرعامل محترم بانک سینا طرح آفتاب گسترش پیدا کرد و تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند از این طرح استفاده کنند.

ترابی در رابطه یا چگونگی دریافت طرح آفتاب توضیح داد:طرح آفتاب مدلی است که با افتتاح حداقل ۵۰۰ هزار ریال، هر شخصی می‌تواند افتتاح حساب داشته باشد و بنا به میانگینی که در این حساب ایجاد می‌شود می‌تواند تسهیلاتی در قالب ۶ تا ۴۸ ماه و بازپرداخت با کارمزد صفر درصد اخذ کند.

مدیریت بانک سینا منطقه البرز، قزوبن و زنجان در پایان اشاره کرد:نکته قابل اهمیت این است که فردی با میانگین موجودی ۶ ماه می‌تواند ۱۴۷ درصد منابعی که در نزد بانک دارد را تسهیلات با کارمزد صفر درصد دریافت کند که این یک حرکت تازه در سیستم بانکی کشور می‌باشد و بانک سینا در این زمینه طلایه دار است. مردم عزیز می‌توانند با افتتاح حساب در بانک سینا از این مزیت استفاده بهینه را داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات