قنج کیک که دِلت قَنج میره برای کیک هاش

قنج کیک اولین بوتیک تخصصی کیک در استان البرز است که به کیفیت بالا، تازگی و زیبایی کیک هاش معروفه
قنج کیک اولین بوتیک تخصصی کیک در استان البرز است که به کیفیت بالا، تازگی و زیبایی کیک هاش معروفه
کد خبر: ۴۶۰

افتخار داشتیم تا با دو تن از جوانان توانمند و متخصص کشورمان سرکار خانم شیما صادقی و جناب آقای علیرضا صادقی
صاحبان و پایه گذاران بوتیک قَنج کیک، اولین بوتیک تخصصی کیک در استان البرز، گفتگوی ویژه‌ ای داشته باشیم که در ادامه، توجه شما را به مصاحبه اختصاصی با ایشان جلب می نماییم.

لطفا خودتان را معرفی بفرمایید؟
من شیما صادقی، مدیر بوتیک قَنج کیک هستم که به همراه برادرم علیرضا صادقی که متخصص در حوزه‌ قنادی است، در مهر ماه سال ۱۴۰۱ اولین بوتیک تخصصی کیک در استان البرز را با مجوز رسمی از اتحادیه‌ قنادان کرج در منطقه مهرشهر کرج تاسیس کردیم.
تخصص اصلی من طراحی گرافیک و برندسازی است
تخصص برادرم، شیرینی پزی و دیزاین کیک است. هر دو دیزاینر و دارای تحصیلات آکادمیک و سال ها سابقه ی کاری و اجرایی در حوزه های تخصصی خود هستیم. آغاز همکاری مشترک ما به سال ۱۳۹۴ بر می گردد اما از سال ۱۳۹۸ به طور خیلی جدی تصمیم گرفتیم برند قَنج کیک را به طور مشترک با یکدیگر بسازیم. در همین راستا در سال ۱۳۹۸ برند و لوگوی قَنج کیک را به طور رسمی ثبت کردیم. در ابتدا فعالیت ما در جهت تولید و فروش کیک، به صورت خانگی و سپس کارگاهی بود. اما در نهایت منجر به شکل گیری بوتیک قَنج کیک و کارگاه مجهزتر و افتتاح آن در مهرماه ۱۴۰۱ شد.

تفاوت شما با قنادی چیست و مهم ترین مزیت های رقابتی شما چیست؟
قَنج کیک، قنادی نیست! بوتیک تخصصی کیک است که با سبک جدید، خاص و متفاوت از قنادی‌ های سنتی و با بهره گیری از دانش آکادمیک در حوزه کیک پزی و برندسازی، به شکل مدرن و نه سنتی، فعالیت می کند و به صورت تخصصی، روزانه و تازه تازه به تولید کیک می پردازد.
همه محصولات ما در کارگاه کوچک اما مجهز قَنج کیک، با استانداردهای بالای بهداشتی و با استفاده از مواد اولیه‌ تازه، طبیعی و با کیفیت تولید می شوند. سیستم فروش ما نیز به صورت عددی است و کیلویی نیست و از جمله مزایای قَنج کیک محسوب می شود.
مهم ترین مزایای محصولات ما، می توان به استفاده از مواد اولیه تازه، طبیعی و با کیفیت بالا مانند استفاده از کره حیوانی پاستوریزه و روغن های مرغوب، عدم استفاده از مواد شیمیایی و غیرطبیعی، عدم استفاده از مواد نگهدارنده و طعم دهنده های غیر طبیعی، استفاده از تزیینات طبیعی و خوراکی که هم سلامت کیک را تضمین می کنند و هم دور ریز آن را به حداقل می رسانند و هم مانع هدر رفتن پول می شوند، اشاره کرد. همچنین کم خامه بودن و شیرینی متعادل کیک های قَنج کیک، عدم استفاده از رنگ خوراکی، استفاده از فیلینگ های دست ساز، توجه بسیار زیاد به سلامتی و بهداشت، تمرکز بر کیفیت طعم و بافت کیک ها، توجه به جزییات، زیبایی و دیزاین همه چیز و دارا بودن سبک طراحی اختصاصی، از دیگر مزایای برجسته‌ ی قَنج کیک است.
به همین دلیل است که وقتی یک برش از کیک های قَنج کیک را می خورید،
عاشقش می شوید
چون با دقت، تعهد بسیار زیاد و عشق درست می شوند

لطفا محصولات قَنج کیک را معرفی بفرمایید؟
قَنج کیک، شش گروه محصول دارد که شامل کیک های دکوراتیو یا همان سفارشی که برای مراسم های مختلف طراحی می شوند، کیک های کافه ای، مینی کیک های کافه ای، انواع تارت کیک، انواع کیک های عصرانه و صبحانه و انواع نان شیرینی می باشد. هر کدام از این گروه ها نیز دارای چند زیرگروه می باشند. ما به طور مرتب در حال طراحی محصولات جدیدتر نیز هستیم.

معروف ترین محصول شما کدام است؟
کیک وانیل و کارامل از گروه کیک های کافه ای، معروف ترین کیک ماست که در منطقه مهرشهر و حتی فراتر از آن، کاملا شناخته شده و بسیار محبوب است. چون کارامل آن دست ساز است و با دستور پخت اختصاصی خودمان درست می شود. تارت کیک کارامل، تارت کیک دابل کوکو و چیزتارت تنوری نیز از محصولات تک نفره و اختصاصی قَنج کیک هستند که محبوبیت زیادی دارند.

رسانه چقدر می تواند در معرفی شما نقش داشته باشد؟
از آنجا که کار ما بسیار جدید است و ما اولین بوتیک تخصصی کیک در استان البرز هستیم و مردم با سبک کار ما آشنایی زیادی ندارند، رسانه و به طور کلی تبلیغات به هر نحوی، می تواند نقش بسیار مهمی در شناسایی ما به افراد، آشنا شدن با فرهنگ مصرف جدید در حوزه کیک و شیرینی و ارتقای این فرهنگ در جهت کیفیت، سلامت و استانداردهای بهداشتی بالاتر داشته باشد.

لطفا نشانی بوتیک قَنج کیک، ساعات کاری، راه های ارتباط و ثبت سفارش را بفرمایید؟
ساعات کاری هر روز از ۱۱ الی ۲۲
شنبه ها تعطیل است. برای ارتباط با ما، خرید حضوری و ثبت سفارش غیرحضوری از راه های زیر اقدام نمایید:
استان البرز، کرج، مهرشهر، فاز یک، بلوار ارم، نبش خ ۱۱۶، قَنج کیک
تلفن: ۰۲۶۳۴۰۱۱۸۷۳
ارسال پیام: ۰۹۰۱۲۵۳۹۵۳۰
شبکه های اجتماعی: ghanjcake@
ایمیل: ghanjcake@gmail.com

newsQrCode
ارسال نظرات