ناهید عطایی، مدیر سالن زیبایی لیلی:

برای صنعت زیبایی در کشورهای مختلف، مسابقه برگزار می شود

روزنامه جام جم البرز با ناهید عطایی، مدیر سالن زیبایی لیلی گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:
روزنامه جام جم البرز با ناهید عطایی، مدیر سالن زیبایی لیلی گفتگویی انجام داده است که ماحصل آن را در ذیل می خوانید:
کد خبر: ۴۶۱۴

بزرگترین مشکل سالن‌های زیبایی، این است که به اندازه کافی شناخته نشده اند و مهارت‌ها و لاین‌هایی که در سالن خدمات، ارائه می‌دهند، شناخته شده نیستند. برای صنعت زیبایی در کل کشور‌های دنیا، مسابقاتی وجود دارد، اما در ایران چنین امکانی نیست و از آن استقبال نمی‌شود. این هنر هم، مانند ورزش است و باید شناخته شود.
بنده اگر رییس اتحادیه بودم، در ابتدا از لحاظ آگاهی و علم به روز، اکثریت آرایشگران را به سطح حرفه‌ای ارتقا می‌دادم. در کشور‌های دیگر دوره‌های تخصصی وجود دارد که، آموزش‌های با کیفیتی ارائه می‌دهند، اما هزینه رفت و آمد بالا است و برای همه امکان پذیر نمی‌باشد. شغل ما به گونه‌ای است که، حتما باید به روز باشیم، تا بتوانیم، رضایت مشتریان را جلب کنیم.
در ابتدا در هر شغلی، جلب اعتماد مشتریان و تبلیغات، نیاز است. رسانه و تبلیغات، در کنار کار با کیفیت، می‌تواند بسیار موثر باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات