برگزاری همایش جامعه کار و تولید در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج

ایش جامعه کار،تولید و تعاون استان با حضور سعید جلیلی در تالار نژاد فلاح کرج برگزار شد.
ایش جامعه کار،تولید و تعاون استان با حضور سعید جلیلی در تالار نژاد فلاح کرج برگزار شد.
کد خبر: ۴۶۷

به گزارش جام جم البرز : عبدالهی در همایش جامعه کار، تولید و تعاون استان البرز که در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج و با حضور جامعه کارگری استان برگزار شد، با اشاره به اینکه تعاون و همدلی در هر فعالیتی توسعه و پیشرفت را از آن کشور خواهد کرد، افزود تقدیر و تشکر از جامعه کارگری و تامین رفاه برای این جامعه زحمتکش وظیفه هر مسئولی است.

وی افزود جامعه کارگری در دوران دفاع مقدس همواره با جانفشانی برای کشور افتخار آفرینی کرده اند و در استان البرز هم تقدیم ۴۴۲ شهید جامعه کارگری استان برگ زرینی برای استان محسوب می‌شود و بعد از دوران دفاع مقدس این جامعه مهم و تاثیر گذار چرخ اقتصاد کشور را با وجود تحریم‌های متعدد بخوبی به حرکت در آورده اند.

وی با اشاره به اینکه تنها ۴ درصد جمعیت کشور در استان البرز است، افزود این استان با توجه به وسعت و جمعیت پر تراکم‌ترین استان کشور می‌باشد که در اجرای طرح‌های صنعتی و تولیدی فعالیت‌های بسیار چشمگیری انجام شده است و تحقق این موضوع تنها با تلاش مضاعف جامعه کارگری و متخصصان صنعت کشور بوده است.

استاندار البرز افزود شعار امسال دهه فجر جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن است و با توجه به فرارسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت پرشور مردم در انتخابات یکی از مصادیق توسعه و تعالی کشور در برابر فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است.

newsQrCode
ارسال نظرات